Lyckad pass

Idag körde jag en grymt bra magpass, ibland kan jag tycka att det är grymt tråkigt att träna mage. Men idag körde jag på som attans och sedan körde jag 10 min löpband 20 min rotex och 20 min cykel . Variation är bra då cardio kan vara tråkigt annars . Mycket rolig folk idag på gymet och tränings glöden fanns i luften då är det bara att suga åt sig av den energin och köra på.

Milla idag fik sin diet upplägg och jag kan inget annat än att säga kör på jag finns här om du behöver hjälp med matlagning vännen :o) Diet mat behöver verkligen inte vara tråkigt.

Imorgon ska jag till Swedish fitness och hälsa på min coach samt bjuda dom på lite Vanni bullar :o) ala bakepro mohahahha njut bara för dom är goda . Lite Paus från vardagen kan man behöva och främst komma ut för min del som jobbar hemma.

David har lagt ner mycket tid på att göra läxor med Martin och jösses han har fått mycket gjort. Jessica ska på fest imorgon då Danni fyller år. Neo och Martin följer med oss till gymet. Gissa vad jag gör just nu . ???........ b*ll*a* hahahahah

lite pics

kolla magen mohahahhaha

Andy my man fotade dessa bilder .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det börjar se riktigt bra ut vanessa!! Vilken grym förändring du gjort! Tummen upp :)

2008-10-29 @ 21:13:07
URL: http://emelieeidewing.blogg.se/
Postat av: Milla

hej gumman.

Jag visar dig upplägget imorgon!

Kram

2008-10-29 @ 21:47:45
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0