Lördag

Imorse vaknade jag rätt tidigt för att vara lördag och få äntligen få sova ut . Kl 7 vaknade jag och bestämde för att dra ut snabbt för att få min cardio avlarat. Fixade kaffe och klädde på mig och drog ut . Jag han tänka rätt mycker under min morgon runda och planerade lite smått dagen . Frisk luft gör så mycket och det var varm och skönt ute och jag till och med träffade min glada pingla Kattis .

Väll hemma var det bara att få upp barnen till köket och få i dom frukost , samt fixa min frulle och Davids så han var ute fortfarande. Grattis till vikt rekord min älskling!!!! Du kör på som en riktig viking . Imorse började jag tänka lite hur jag kunde ändra lite med min frukost men ändå få i mig samma mängt protein och kcal . Så efter lite tänkande kom jag å detta lösning och helvete vad jag njöt


Det var så himla gott att jag var i himmlriket . !!!! Nu är du impad va coach !!!
Idag är det ben och det är ett pass sm jag verkligen ser fram emot . Vet ej varför men jag är sugen på att kriga idag.
Gårdagen axelpass var det bästa på länge körde med 20 kg i hatelpressar!!! och det kändes jätte bra . Helt grymt stämning på gymet igår alla stora grabbar körde på och vi fyra som är på diet körde på riktig bra . Nästa helg är det form koll och då ska all vätska vara borta från min mummsar dagen på sm . David gör grymma framsteg verkligen jag är sjukt imponerad .
På tal om diet så har jag och Camilla på gymet pratat om frestelser under hennes diet och ni vet att hon bad mig inforskaffa en BRA HJÄLM  jag tror denna duger rätt bra så nu är jag redo tjejen .

Jag avskyr helger under dieten då alla ska äta massa gott ! en stekte nyss bacon med ägg och lade det på en halv baugette med sås på !!!!!!!!!!! Luktar gott men skulle nog smaka skit då jag är inte en fan av bacon men av bröd är jag det. Hur som är det en plåga. Barnen vill också jag ska baka så det sker nog imorgon . Hjärnan spökar med en då den absolut inte får ha saker ch ting men men 8 v var sedan är det över och resan börjar mot nya mål för 2009 .

Nä dags att städa nu glöm inte brownie tävligen nu .

Kommentarer
Postat av: milla

Den där hjälmen kommer nog funka perfekt! Hoppas du kan springa snabbt oxå, annars får du börja träna nu på att springa. :)



Kram

2008-10-11 @ 17:35:49
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0