Life goes on

Livet går som det ska för min del just nu . Jag är gladare och träningen går banne mig riktig bra . Att få fylla kroppen med mer energi gör riktig mycket. Idag fik jag en riktig bra kommetar  också så jag var så glad. Ibland att det kommer från en annan person gör mycket då man blir blind och van med att se sig själv så som man ser ut nu .

Hur som idag var t det rygg :o) woohoo back to basics drop set hela passet igenom , kändes som min coach jagade mig ;o) men körde en arms hantel rodd med 32,5 och det kändes lätt gjorde 3 x 12 reps pch drop till 25 or woohooo jag vart så nöjd med mig själv. Sedan var det hammetr maskin med drop och baksida axlar altinerade med latsdrag med drop. Pump pump oohc mega pump . Körde också drag ner och sittande rodd med drop , jag hade svårt att sluta för det gick så förbaskat bra :o) man får passa på att njuta medans man kan helt enkelt.

Dagen har gått bra lagade min lyx lunch och David och jobbade . Började dagen med 45 min cardio och kollade på desperate house wives kan dagen börja bättre? NOPE !

Igår lekte Danni och Jessica model , och jessica var fotograf 


en till



visst gjorde dom en kanon jobb ? jag tycker det för att vara tolv .
Back till rutiner och passa på att korrigera visa saker på jobbet som vart fel när man var låg hahahahah ingen större saker men ändå.

Kommentarer
Postat av: Milla

Dem är jätte duktiga ju. :)



kram

2008-10-21 @ 21:51:19
Postat av: Sussi

Men gud vad duktiga dom är!!

Va fina bilder :)

Blir riktigt stolt...



Kram från er stolt mamma

till en riktigt go mamma :)

2008-10-21 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0