Ja jag lever :0)

Hallå därute
Sikken morgon det har varit för min del . Mycket att tänka på men har fått saker och ting nu klara i skallen. Gårdagens bröst pass gick riktig bra och David kämpade sig igenom med lite energi dock med mycket bra resultat han är en äkta sexig viking i mina ögon :o) mums min egen efterrätt . Vi avslutade med att gå tillsammans på löpbandet och vi han prata en stund och till och med vår son Neo gik på löpbandet . Det såg bra roligt ut , tripp, trapp trupp.hahhaha Familjen Frykman.

Väll hemma så somnade David halv nio han var trött då han har mycket med jobb också . Många tror det är så lätt att ta sig i tävlingform men bullshit säger jag det är rena blod svett och hoppas på glädje tårar nä så värst farligt är det inte men det är riktig tufft . Vad som driver mig?? Ja målet att vinna över mig själv och att äntligen stå på scnen efter många års slit på gymet. Vägen hit har inte varit lätt men nu är det endast 54 dagar kvar ju !!!!! låter som en skit i havet jämfört med att jag har varit på diet i 197 dagar !!!!!!!! Någon som ramlade av en stol nyss? hahahha Jag fan ta och belöna mig själv på fredag då det är dag 200 !!!!  Får se vad belöningen blir , har ni några förslag som inte har med mat att göra?

Igår kväll efter passet så lagade jag mat  som vanligt till kl 22,00 . Hade mys stund med barnen och gav dom kväll mål och han prata också om dagen som varit. Oavsett hur jag än försöker att inte låta min och min mans diet påverka dom så kan man inte komma undan att det påverkar alla i vår omgivning till en vis grad. Jag lovar alla att ta igen tid med er och tacka alla som stöttar mig . Alla som läser min blogg ni ger  mig motivation ska ni veta. så TACK TACK TUSEN TACK .

Min man tror nog inte detta men fan älskling även med brist på energi som oss alla andra på diet du inspirerar mig ! Love you so much och du är fan med stark så keep fighting .

Idag körde jag min morgon cardio 60 min och fan jag ville inte köra det alls men jag gjorde det ändå för uppe i köket väntade min havre pannkaka som jag gjorde igår kväll . Det tar tid att göra men det är så värt det herregud. Sedan var det att göra sig iordning och dra till tandläkare. Är det bara jag som avskyr attgå till tandläkare? Har haft så många hål som barn att jag har alltför smärtsamma minnen . Hur som så hade lilla Vanni lite tandsten och att en sådan liten pinne med en vass krok kunde göra ont är fan inte ok *asg* Men dom sade jag hade fina tänder :o) så jag får vara glad. Jag nästan somnade en stund i stolen där*rodnar* Så frågar hon mig är du så trött ? hmmm ja jag tränar ju en hel del inför en tävling och helt plötligt kom 2000 frågor på en och samma gång och sköterskan såg förjävlans glad ut och längtar till min nästa besök på måndag !! gahhhh



Idag är det rygg och det ska bli skoj att köra skiten ur den .
Jag och Kattis på promenad i Söndags

Mina barn igår kväll




Återkommer senare :o) ses och kom med förslag till belöning.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Något man kan unna sig är en liten spaupplevelse. Inte massage och sånt då, utan kanske något slags bad eller en inpackning. Låta kroppen men framförallt hjärnan slappa av...

Tack för en underbar blogg! Fortsätt kämpa! :)

2008-10-14 @ 22:01:01
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0