I need Energi

Ja vad ska man säga allt på gymet kändes mega tungt och fan vad jag saknar att ha energi i kroppen . Skrev till min coach idag att jag var trött på diet och var sugen på massa gott . Men jag undrar vem gör inte det under en diet? Jag tror alla vill ha en massa när hjärnan vet att den inte får eller hur? Säger man till ett barn , nej lila du det får inte du göra då ser man hr det kliar i hela barnets kropp att den vill absolut göra precis det man inte får ! Så är det med mig också .

Imorgon har jag bestämt att jag ska bjuda över två vänner , Peter och hans tjej Camilla. Camilla slutar kl 8 så efter det ska dom komma hit . Ska baka lite foccacia är det tänkt dock får jag och Milla nöja oss med att titta på :o) då är jag i allafall inte ensam mohahahhaha. Tänkte göra foccacia med körsbärstomater , rödlök och oliver . dreggligt värre lär det bli .

Ja ni Hantlarna kändes tunga det märks att maten är inte direkt så mycket och cardio har ökat . Men snart kan jag ta det lugnare så jag får bara hålla ut . Just nu är jag sugen på det här

En sådan och min mage skulle vara så förbannad på mig hahahah
Förra veckan tog det 4 dagar för min mage att vänja sig till mer mat och trotts allt mer nyttig mat . Jag var så bubblig att det var så sjukt pinsamt. Jag hade behövdt telta på toa för jag sköt atom bomber. Inte många som pratar om hur magen reagerar efter många veckors diet och sedan plötsligt får man äta mer mat och magen har svårt att hanterar allt. Jag kommer ihåg första ätardagen på midsommarafton , jösses jag åt så mycket mat att min mage var riktig dåligt i några dagar .

Jag märker tydligt hur jag har slutat handla visa produkter som jag brukade ha hemma. Allt är nyttigare nu här hemma dock fortfarande gott . Istället för vanligt vetemjöl köper jag vetemjöl special eller dinkel. Sedan har jag köpt Bakepro som är riktig bra att ha hemma.


Det kan ni beställa hos gymgrossistens hemsida . Funkar riktig bra för att baka bröd, bullar mm .

En brödlimpa jag ska helt klart prova som jag pratade med min coach om är brd med nötter i oj herregud vad det började vattnas i min mun när vi pratade om det. Nötter är något jag har cravings för just nu rätt mycket. Hade nötter i helgen till frukost på min fluff. 30 Gram nötter är som 50 gram havregrym ! Och 30 gram är inte mycket att hänga i julgranen direkt tycker jag , gluffs så är det borta. Nötter är något jag vill ha en stor påse efter tävling på vägen hem .

Vid det här lääget förstår ni hur mycket jag längtar till tävlingen . Jag kommer få träffa min gravida vännina PAULA samt bo på hotel Gothia towers vilket brevid mässan. Dubbelrum och hoppas verkligen att sängarna på sköna.

Min mor kommer också till göteborg från Danmark för att se sin stor flicka stå på scen . Jag längtar efter min mamma nu rätt mycket och vi ska MYSA nder jul helgen då vi kanske åker ner till Danmark. Drar vi ner kan jag lova att jag lär besöka Pizzerian , bageriet samt mina vänner.

När jag sitter här nu och skriver känner jag mig rätt lugn och avslappnad i hela kroppen . Tröttheten har lagt sig och jag väntar på att min man ska komma hem från att ha åkt för att hämta vår dotter från en fest . Skönt känsla av att bara kunna varva ner. Som förälder man får inte direkt så otroligt mycket fritid , och sådana här små stunder som nu där jag sitter helt själv med en kopp varm te och min laptop är guld värda. Ingen som vill ha något ifrån mig och det känns skönt. En vuxen stund helt enkelt. Man uppskattar små stunder så mycket mer nu förtiden .

En grej jag kommer göra efter tävling det är att bjuda över lite vänner och ha en riktig brak middag , fest fest och mina coacher ska helt klart vara med och deras barn . P-A kommer få order att fixa sin ernormt goda Grekisk tsatsiki!!!! mums

Ni är många som följer bloggen dagligen och jag känner mig riktig glad att ni gillar och orkar läsa här varje dag . Ni ska veta att ni trotts allt motiverar  nig när jag har mina svåraste stunder. När energin räcker inte ibland och man får tankar om att man vill skita i allt så brukar jag läsa eran kommetarer och fämta energi ifrån dom . Så Tack så otroligt mycket .

Min coach brukar peppa mig riktig bra också samt min älskade man . Jag hade verkligen ingen aning hur tufft en diet kunde vara och vilken diciplin det krävdes. Helt otroligt stolt över mig själv so far . trots jag bör nog shoppa en belönings snart hahaahhah. nä skämtar min belöning kommer vara att få stå på scen och ha lyckats och att vara i mitt livs form .

Helt otroligt hur formen är så mkt bättre n än här på bilderna . Kul att se vad Cardio kan göra och vilka resultat man får av det.


Dessa bilder har Andreaz Engström tagit. Duktig fotograf är han utan tvekan.
Vi ses igen här imorgon folks hopas ni gillar det jag skriver
natti
Vanni


Kommentarer
Postat av: Milla

hej vännen.

Jag får väl knappra på broccoli imorgon hihi

Guuuud vad gott det skulle vara med snickers. Nä, fy mig inte såna tankar redan. Det har ju bara gått en dag på min diet. Hahahahahaha



Puss på dig

2008-10-30 @ 21:57:48
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tycker du är såååå duktig!! Varje gång jag kollar in på din blogg blir jag imponerad av din vilja & ditt driv :) Nu är det inte långt kvar tills du står på scenen och glänser! // Kram Sofie

2008-10-31 @ 09:33:18
URL: http://www.sofiesundberg.se/blog
Postat av: Anonym

Du blir bara sexigar och sexigare!

Lycka till med tävlandet!

2008-10-31 @ 10:33:43
Postat av: karen =)

hei hei :-) ser sååååå bra ut :-) kommer å heier på deg i des :-) stå på!!!



go havy!! klemmer

2008-10-31 @ 11:58:29
URL: http://karensvendsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0