Höst lov denna vecka

God morgon !
Sitter just nu på min cykel och kör min morgon cardio , 45 min står på schemat hela veckan . I går var jag på Bio med min dotter och vi såg high school muscal 3 . Mycket sång och dans men som sagt det är sällan i en tredje film att det brukar vara bra , halva filmen var tråkigt med slutet var bra.

David tog grabbarna til badet och dom hade riktig mysigt . Kul att kuna göra sådana saker med dom ibland och också dela upp oss. Det gör mycket för barnen . Min dotter och jag promenerade en hel del innan bio för vi var på jakt efter en väska til henne. Tror ni att med en sådsan kräsen dotter sm jag har att vi hittade någon snygg väska? NEJ ! dom var inga snygga fik man höra. Jaja jakten fortsätter då.

Vi hade riktg kul och jag var upptagen hela dagen och det var bra för min del . Efter Bion var det kväll cardio som der brukar vara på söndagar och sedan snabbt byta om och dra hem till min vännina Kattis för att inspirera henne med matlagning . Vi gjorde en nyttig kyckling risotto och det var riktig kul för detär inte sådär jätte ofta jag komer hem til henne. Kattis du är grymt min vän.

Min coach Petra älskade min goa bullar :o) och ni ska veta hon kom VM 8 i Bodyfitness och hon är 2 barns mamma

snygg kvinna du är Petra men bäst av allt du har hjärtat på rätt ställe.
Jag har blivit nerbombat med mail om på min annons jag har ute då jag ska anställa ny folk då 5 av våra killar ska ha ledigt. En fik gå och en ska operera knät, en ska till thailand i 6 mån och två till New York . Två kommer tebax i Jan så jag ska gå igenom säkert 30 mail idag och boka tid för samtal. Så svårt att hitta bra persnal tycker jag. Mindre skoj att detta besked om att vara ledig och operation kom så nära in på tävlingen !!! gahh men men har klarat värre situationer.

Min fett procent när jag började mn diet låg på 33 % och jag gjorde en podpod . Nu vet jag inte vad det ligger på men ska kolla upp det tänkte jag.

Kolla in Fredagens mysmiddag mamma hade dukat fram til familjen . Hemma gjorda hamburgare

Dom vart goda sade familjen. :o) själv åt jag kött o ris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0