Godmorgon det är måndag

och endast 55 dagar kvar så det går neråt . Tuffare dagar kommer att komma men det är endast att fokusera på en dag i taget. Har som vanligt spenderat morgonen i köket och haft en stund med mina barn . Gud så mysiga dom är när dom är göada och på glatt humör. Neo pratar bara om nästa helg då vi ska till solna och ha form koll för att för dom innebär det att dom får leka med Love och Ludvig.

Idag är det massage samt arbete och träning . Skippade morgon cardio och kommer köra ikväll istället då jag ville cykla men lät min man göra det istället. Har inte direkt sovit så bra inatt så ikväll får jag gå sova tidigt dock är det inte så populär hos mina barn . Mamma vill gå nanna halv nio och dom tycker det är töntigt då dom är tydligen pigga då. Får ge dom en varm bad och saga då lär pojkarna sova. Jessica är lite svårare då sago stund är inte direkt aktuellt längre :o) får annars läsa tidningen hänt extra för henne*asg*

Nä nu är det jobb hoppas ni alla mår bra idag !!!!


dessa har min dotter gjort själv.

Kommentarer
Postat av: Denicé

Ska LÄTT testa att göra "pannkaka" av min gröt!

Såg ju asgott ut!!



De e så jäkla bra att läsa andras bloggar, man får så mkt bra tips på käk!



Ha de!

2008-10-13 @ 14:52:50
URL: http://talangjakten2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0