Då var det dags att dra till gymet

och köra en kanon bröst och axelpass :o) jag ser riktig fram mot det och kommer ge allt nu då man har så mkt  mer energi i kroppen . Dagen har gått bra hittilsoch många toa besök då jag dricker rätt mycket vatten.

David hämtar lill grabben nu på Dagis och dom skulle stanna vid BR Leksaker för att köpa en present då han hade varit riktig duktig i helgen. Barnen följer med idag är det tänkt och ikväll ska vi mysa och ta igen lite familje tid.

Martin har haft en mys dag här hemma , kollat film, spelat lego spel och nu spelar han dataspel på min brors stor tv lyxigt värre för hans del. Har lagat massa torsk idag och familjen får köttgryta med grönsaker och ris ..mumms mumms och mamma och pappa får torsk yippi yeah :o)



min mage i söndags morse efter massa mat dock just nu undrar jag vart rutorna tog vägen hahahaha håller vatten men jag är sååååååå glad ändå hahah för jag vet att dom finns därunder ;o) Det är en bra dag idag då kan man bara vara glad !!!! Får ta en bild imorgon bitti och se hur det ser ut .

jag jämförde dessa från subways och protein kungens och protein kungen slår dom med hästlängder i min bok.
Imorgon hoppas jag kunna dra igång en tävling och man kommer kunna vinna brownies :o)

Kommentarer
Postat av: Danka

Sexig mage tjejen! Jag är där beach 2009 ;0) I hope!

2008-10-06 @ 20:18:00
Postat av: Petra

WOW - vilken superform säger jag bara!!! Avis!

2008-10-06 @ 22:27:49
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: AnnaMaria

gud vad gode de kakorna var från proteinkungen.. Yummieee :o)

2008-10-07 @ 08:39:10
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0