Brownie Tävling

Ja då drar vi igång tävligen jag kommer lotta ut 2st brownies som jag har från proteinkungen . Tävligen går ut på att ni får svara på två frågor och svaren hittar ni på proteinkungens hemsida självklart. Detta är min egen ide och det är jag själv som germina brownies ut för det är många som har efter frågat efter dom . Så jag tänkte ge två personer chansen att vinna varsin underbar god brownie .



Fråga 1 .
Hur mycket fett är det i en Isokool?
Fråga 2 .
Vilka 3 smaker finns Isofemme i?

Gå in på www.proteinkungen.se  och hitta svaren :o)
Ni som har blogg kan länka till denna tävling vore riktig skoj att ha så många deltagare som möjligt. Tävlingen kommer avslutas  fredad den 17e okt  kl 24,00.
Lycka till nu och dom är riktig goda *dreggel*

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fråga 1.

Hur mycket fett är det i en Isokool?

Svar: 0



Fråga 2.

Vilka 3 smaker finns Isofemme i?

Svar: Strawberry Fiesta, Chocolate Temptation och Creamy Vanilla Sky.



Tack för tipset om Proteinkungens hemsida, ska genast beställa från dom.



Mvh

Charlotte

2008-10-08 @ 08:42:36
Postat av: yalda

Fråga 1. Inget, fråga 2. Strawberry Fiesta, chocolate temptation, creamy vanilla sky.



2008-10-08 @ 12:25:12
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Ammar

På Fråga 1: Inget fett

Fråga 2: Den finns i smakerna: Crem vanilla sky, Strawberry fiesta, chocolate temptation

2008-10-08 @ 19:19:29
Postat av: Susanne

1. Inget fett 2. creamy vanilla sky & chocolate temptation & strawberry fiesta...



Ser allt att det finns en massa mat inne hos dig oxå... *L* pizza av alla saker... ;P



Lägger in en länk till tävlingen hos mig så får vi se om det blir flera... Kungen själv får sponsra med några oxå... hihi...

2008-10-09 @ 11:44:58
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Bella Eklund

Fråga 1.

Hur mycket fett är det i en Isokool?

Svar: Fettfria (0%)



Fråga 2.

Vilka 3 smaker finns Isofemme i?

Svar: Vanlij, Jordgubb, Choklad (creamy vanilla sky, strawberry fiesta, chocolate temptation).





Kramar!

Bella

2008-10-09 @ 13:32:04
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0