Äntligen Fredag 45 dagar kvar

Att tiden vid det här läget ska kännas som att det går i snigel fart är banne i mig jobbigt vissa dagar. Har haft en hel del astt göra idag och trotts det känns det som att tiden går sakta. Undr diet så avskyr jag helger just nu då  jag tycker att det sätter mig på prov aldelles för mycket då man får inte har ätardagar och man har massa frestelser . Tar mycket energi ur en ibland och man lätt blir ledsen . Men men bara ta sig igenom dagen .

Ska anställa nya killar och kommer behöva interviewa en hel del under dom kommande veckorna för att hitta en bra och loyal anställd är riktig svårt. Det kommer vara tid krävande men ett måste .

Idag blir träning och det blir axlar . Ska bli skoj att få träna axlar med Peter Östberg och bli piskad lite . Ibland kan det höja en motivation att få träna med en som är starkare dock är jag inte vikt kåt numera jag kör på dom vikterna som ger mig bra kontakt med muskeln jag tränar.

Idag har jag varit på massage och det behövdes verkligen för kroppen . Nä dags att ladda folks återkommer ikväll med lite goda recept på mat och eventuellt bullar.
ha det bäst , jag ska ta mig igenom några timmar till :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugen man blev på bullar av den där bilden ;)

2008-10-24 @ 16:18:43
URL: http://evelinalindblad.blogg.se/
Postat av: Milla

Ska du ha en date med min sambo :) hihi.. Det kan han behöva. Jag är ju bara en surkärring.. hahahaha

2008-10-24 @ 16:20:42
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Sara

Konstigt . Jag får det att bli 44 dagar kvar :/

2008-10-24 @ 17:15:56
Postat av: Sussi

Ha en riktigt mysig helg nu, ska va rusk väder i helgen, så ta fram en bra film...



Bullarna såg riktigt goda ut.

2008-10-24 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0