varva ner och nå målet

det är det som jag gör just nu . Jag kör mindre cardio och ligger lågt så det är precis som det ska vara. Idag körde jag mage och vader och det gik fort och smidigt . Njöt otroligt mycket av min choklad protein som jag gör till en smet och lägger som nutella å mina riskakor :o) Allt är gott under diet tycker jag och fantasin rullar förfullt.

Mina dagar består av att vila, jobba,vila, jobba , städa, träna, vara mamma samt kock :o) Ja det vanliga livet av en mor på diet med andra ord. Formen är mjuk och fin och målet är INTE att bli stenhård för jag anser inte att det är bodyfitness . I mina ögon en bodyfitness fysik är mjuk , kvinnlig och med bra symetriska muskler . Man bör dra en gräns så att tjejerna får inte ätstörningar .


David fik en jätte fint farsdag kort av Jessica och hon hade gjort den själv.



Visst var den fint och kärleksfull. <3

Godnatt !!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanne BM

Hei Vanessa.

Så fin du var på bildet :o)

Jeg regner med at du savner en bikini overdel?

Jeg skulle rydde sammen alle bikiniene for å levere de tilbake til SEFA, og da fant jeg en sølvfarget bikinioverdel.

Du kan sende meg en e-post med adressen din så sender jeg den med en gang.



Klem Hanne fra Norge

2008-11-13 @ 08:49:19
Postat av: snuttan347

Wiiiee vad rart skrivet av ER dotter..

Hoppas du mår bra tjejen..kramis

//Pernilla

2008-11-13 @ 09:45:02
Postat av: Anna

söött brev :) du har sunda tankar, det ska bli så kul att se o träffa dej på tävlingen..:) kanske tävlar jag mot dej om jag mäter in mej i korta..hjeeelp;)

2008-11-13 @ 16:55:42
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal
Postat av: dessan

Du är utmanad :)

2008-11-13 @ 21:00:28
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0