Samtal pågar och pågar


Jösses vad det snackas i huvudet på mig !! Matsamtal pågar förfullt och jag somnar snart av trötthet . Många tycker att man ska vara glad för att vara i form men det är mycket slit bakom att hålla en bra form . Varför kan man inte njuta av formen , jo så här tänker jag . Missförstå mig inte men jag är otroligt glad ch stolt över mig själv av det jag har lyckats ådstadkoma med min fysik sedan mars MEN visa dagar som ni har märkt vid det här läget är tuffare än andra. Varför tänker ni kanske? varför njuter inte hon? Jo jag njuter av att vara i form men droppen landade idag när jag skulle shoppa en pyjamas till mig för jag fryser rätt mycket just nu . Jag fik handla min pyjamas i barnavdelningen fyfabian ojojoj så liten jag känner mig . Jag tycker jag är skitsnygg men barnavdelningen !!!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Där vände det och tankarna kom som ett brev på posten . Ät mat nu för du är för liten . Du har lyckats redan ! skit i att visa alla vad du har kämpat för ! Ja det ör var jag kallar den elaka Vanni . Sedan kommer den snälla och säger men lyssna nu på din coach , du är snart i mål ju och sedan kan du njuta av livet. Japp hela kvällen har det hållt på.

Min pyjamas jag köpte iag

Ja ni ser liten mammi och pappi har sänkt maten !!!!!

Idag har jag provat mina tävlings bikinis och baddräkt och shit dom är så fina men jösses va lite TYG det är !!!!
En bild jag tycker om väldigt mycket som Marcus tog

Imorgon kommer ni få se något som är rätt kul och jag hoppas många kommer tycka att det är kul. För jag vart glatt överraskad själv. Så håll ut till imorgon då jag kommer berätta mer om det .

Idag har jag som vanligt kört söndagens Cardio oh det gik bra . Inget att klaga över alls det är bara att göra just nu . Veckan som kommer nu kommer vara budy och låg på kalorier tyvärr dock mindre cardio . Får se hur jag reagera om fröken ok eller fröken bitch hälsar på . Nu under kvällen bad jag min bror och ben att skriva en rap låt om min diet just hur dom har upplevt mig som person från start till nu så jag hoppas dom hinner med det innan dom drar på onsdag till the big apple New York . Jag känner mig små ledsen att min bror missar min första tävling dock .

Några har frågat varför jag inte kan sova på nätterna och jag tror att det är att jag stessar upp mig själv med alla måsten hit och ditt och idag har Pappi gett mig order om att VILA så mycket det går och att gömma vågen . Jag har en tedends att ha lite för hga krav ibland oh då blir det pannkaka. Jag läste i Maria Anderssons blogg om just detta att ha massa krav på sig själv och jag jobbar på att släppa taget och bara VARA men ibland är det svårt men som sagt jag jobbar på det. Sedan när kroppen är uppe i var så ibland har den svårt att bara få kroppen att sova även om den vill göra det. Tro mig jag vill sova och ni vet när man inte kan det och man stressar upp sig att man måste sova då blir det värre. Men jag får inte lämna sängen om jag inte kan sova jag måste ligga kvar och vila detta är en order. Så ingen mer städa eller baka å natten här inte.

Jag ska vara glad för jag är frisk , peppar peppar , jag tycker jag har klarat mig bra . Många just nu som är förkylda och har fått jävla viruset som går . Jag har köpt hem apelsiner till barnen så dom får i sig mer vitamin C .


Jag måste erkänna att det känns väldigt sknt att skriva ner här mina tankar det är rogivande. Mår bättre nu och tror jag ska avsluta kvällen med att se filmen Mamma mia . Det vore nice med lite chips till och lite glass med det får vara me and my hypro 85 FTW!!!!! wooho väta bara tills jag får njuta den med mini mjölk *dregglar*
Ni som inte harprovat detta protein måste verkligen göra det . En grym bra Protein från Allstars som är prefekt till mellanmål eller kvälls protein.Ni kan köpa det från STRYKADIREKT.SE

Idag har både jag och min dotter fixat naglarna :o) dom vart super snygga ! Min dotter som fyller 13 snart är så glad över att få naglarna fixat varje månad. Min Nagelteknolog Anna är riktig duktig och dessutom den sötaste som finns. Hon ger bra service och gör naglarna hemma hos sig och det är så mysigt där . 500 sek för nya naglar det tycker ni bör belöna er själva. Hennes nummer är 0735139084 .

Vet ni vad jag har börjat göra för en gångs skull är jag ute i god tid med att  inhandla årets julklappar!!! mamma är helt klar och martin och Neo har jag redan köpt lite saker till . Helt grymt !!!

Nä dags för lite hypro och Mamma Mia !!!!!!!!!!!!!!
love y'all

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej vännen. Vet du fröken Bitch har hälsat på mig i en vecka nu. Peter undrar om jag inte älskar honom längre. Helt sjukt! Klart jag gör. Men vad fan, jag är inte van vid den här maten!! Om fröken bitch hälsar på dig oxå så kan du kanske försöka sparka ut henne från både dig och mig :) Hon är envis den fröken

Puss på dig så ses vi imorgon. Med eller utan BITCH!!

2008-11-09 @ 22:34:45
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hihi jag shoppar oxå på barnavdelningen... Värst är nog ändå skorna tror jag... Men jag spar en hel del pengar... ;P

2008-11-10 @ 19:50:51
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Sussi

Du är ju riktigt söt i den pyjamasen.

Jag tycker att jag är för stor, å du tycker du är för liten, hmmm, skulle nog föredra att va för liten.

:)



Kram på dig Fröken Bitch

2008-11-10 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0