Söndag och hel vila

Godmorgon mina läsare Free Valentines Smileys
Inatt sov jag inte direkt många timmar men jag mår bra och det är huvudsaken. Idag kommer Dessan och vi ska testa makeup  för att se hur det ska se ut på tävlingsdagen . Man känner av nu att det närmar sig och det börjar små pirra i min lilla mage nu när man tänke på tävlingsdagen . Tidigare har jag valt att inte tänka så myckey på det då jag ville få fram vad jag anser vara en bra bodyfitness form och vet ni vad efter gårdagens form koll så tycker jag att jag har lyckats bra . Båda coacherna tyckte det såg jätte bra ut .
Bild jag på bodys photo shoot laddar med potatis

För den här dieten har jag inga direkt krav på hur jag ska se ut  för det är första gången jag kommer få se med mina ögon hur jag se ut deffad . Jag måste säga att jag har haft bra folk runt omkring mig under den här dieten och det är jag så glad för .

I fredags fik jag hem Paket från styrkadirekt 
jag fik Hypro 85 chocko , vanilj och banan och herre min skapare fyfan va gott . !!!!!!
En kanon bra start på dagen med hypro på sin gröt . Kan ni tänka er den här kombinationen som jag gjorde till David en morgon .
70 g havre eller 100 gram som du gör gröt på
40 gram hypro med 3-4 dl mini mjölk  som blir lite tjokt ( chocko eller cappuccino smak )
Häll över det på gröten
Haka 30 gram naturella nötter  och strö över
Jag tror jag dregglade ihjäll mig kan jag lova när han åt .

Vi fik hem också bars en hel låda och On's jordgubb protein som jag tycker är perfekt efter träning .
När man gör sin beställning av Styrkadirekt.se  så ger dom bra service och snabb leverans så passa på nu när Hypro 85 refil påsarna är löjligt billiga .

Igår kväll släppte jag loss i köket igen så det vart en äppelpaj gjort på havregryn också pch bullar med vanilj kräm fyllning , äpple och visa med riven mjölk choklad. Sedan gjorde jag Foccacia som var en nyttigare variant på med makepro och lite bättre toppings .
Äppelkaka

Bullar

Foccacia innan jag gräddade den


Nä dags att äta frukost nu ses snart igen .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0