Sluta testa mig

Det känns att ödet testar mig otroligt mycket just under det här diet. Först var det min son marton som hamnade på sjukhus och nu är det Neo . Kan man fatta att jag vart knäkt inatt , ville äta alla kakor som fanns för att trösta mig själv. När jag är ledsen så vill jag helst äta något och nu kunde jag inte och dessutom hade en låg dag igår dock med 100 % vila .

Vad hände jo min kära bror häller över laknafta i en funlight flaska och lämnar den framme. Igår stod det tydligen i köket och jag vet inte vem det var som hittade den och tog upp den , Det r nämligen så att jag och David brukar ha vatten i våra tomma funlight flaskor och Neo som ni kanske förstår var törstig. Han helt enkelt drack lacknafta och där började det. Jag blev tok skraj och skrek efter David. Ringde sjukvårdupplysning och rådfrågade vad ska vi göra? Ge honom mjöl eller grädde men inte framhäva kräkningar . Nöjd som ett liten barn som får massa uppmärksamhet ch flaska på flaska med mjölk somnade Neo . Han vaknade kl 24.00 och spydde så det var bara att åka in med honom för han hade ont i magen .

Väll framme fik dom vänta på läkare och jag var hemma med dom stora som sov. Hungrig och ledsen ringde jag coach och frågade om lov att ha dispans til mer mjölk till min kaffe för att lugna ner mig . Satt i soffan i mörkret med tända ljus och vilade kroppen för jag visste det skulle bli en lång natt . David bad mig sova för att vila eftersm det är tävling snart och Neo mådde bra trotts allt men det kunde inte jag direkt göra. Svårt ör mig att koppla av . Lättare blev det efter två koppar kaffe dock och en film . Lykades sova några timmar och sedan var det bara att gå upp och se till att våra anställa visste vad som hänt och få dom igång .

Det har varit storm inat här i trångsund och kalt som fan  Tur man har en vetekudde som håller en varm .Jag är hungrig nu trotts at man har ätit och väntar på att Neo ska vakna så att dom kan ge honom mat för jag vill han ska komma hem nu . Min morgon vikt idag är 51.4 inte dåligt trotts en sådan natt . Så kan ödet sluta testa mig för jag vinner ändå !!!!

slickade en riktig arg sms till min bror !!! han kommer få gottgöra för detta .trött på hans jävla slarvighet. grrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Elin

usch vilken pärs! vilken tur att det gick bra! o vad duktig du är som klarade dig igenom det utan att äta upp allt i skafferiet, vilket jag hade gjort;) Inte långt kvar nu!!

2008-11-24 @ 10:08:01
Postat av: Sussi

Men herre gud, jag hade slagit ihjäl personen i fråga...

Är de inte så , att när allt börjar gå bra och allt flyter, kommer en ny prövning?

Så uppfattar jag de ibland.

Tur att de gick så bra.

Massa kramar gumman :)

2008-11-24 @ 13:02:52
Postat av: Linda

What does'nt kill U makes U stronger! Shit vilken stark kvinna du måste vara nu...

Snart får vi se dig där på scen, jag och Andy sitter i publiken och hejar på dig :-)



Kram

Linda

2008-11-24 @ 13:59:15
Postat av: Danka

Hej Vanessa!



Tur i oturen! Usch, jaaaa du, någon utsätter dig för diverse prövningar, det bästa är väl att hålla huvudet kallt. :0)





Pussa plutten några extra gånger!

2008-11-24 @ 14:11:44
Postat av: irmeli

åh, ush vad otäckt! Jag fick rysningar...konstigt av sjukvårdupplysningen att inte säga att ni skulle åka in på en gång, fattar inte riktigt hur de tänkte då!?!

2008-11-24 @ 17:02:45
URL: http://metrobloggen.se/irmeli
Postat av: yalda

Nej herregud! Jag hade banne mig slagit ihjäl min brorsa!! Fyfan!

2008-11-25 @ 14:40:21
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0