Sista cardio passet

är nu avklarat och gud va skönt det känns. Det är nu nedräkningen börjar och om en vecka precis vid den här tiden kommer en härligt ciabatta med kalkon befinnas i min mun och jag kommer njuta :o) Som jag nämde tidigare så har morsan en pizzeria i danmark och jag har beställt lite gott som hon ska ta med sig.

Nästa lördag så kommer min mor till Göteborg och min vännina Paula har en säng åt henne :o) min underbar vännina som jag saknat ställer alltid upp. Min mor är små nervös då hon vet att sin lilla flicka ska stå på scen . Vi pratades vid igår kväll då vi gjorde planer för jul mm. Vi bestämde att iår ska vi ner till Danmark och passa på att komma ifrån allt som har med företagandet att göra och ta några dagars semester för det behöver vi nu . Jag kommer passa på att hälsa på gamla klass kamrater och bara chilla och ha lite romace med min älskade man .

Ikväll körde jag mage , vader och cardio . Passet gik bra men fyfan mina små vader pallade inte så mycket alls så dom piskade lite extra med högreps . Fatta ni att jag är klar snart jag har så svårt att tro det själv och jag blir enorm rörd av bara tanken . Känner för att krama om alla som har stöttat mig och ni som stöttat mig via blogger får en cyber kram :o)

Efter passet åkte vi till bauhaus och köpte julgran, passa på ni för dom har jätte fina kungsgranar nu för 159 kr och dom är jätte fina . Sedan var det till Ica och köpa en julkalender till barnen och jösses vad glada dom är . Jag passade på att baka lite pepparkakor så nu uktar det ljuvligt härhemma . Måste erkänna att jag längtar att få äta lite nu . Jag fik istället äta min torsk med spenat . Spenat har jag gillat sedan jag var liten och man blir starkare av den hahahhahah not men gott är det och bubbligt blir magen .

tycker ni inte att det är så underbart att ha sin egen man som bästa vän . En person som står vid sin sida trotts tuffa tider, lite mat i nagen , trötthet mm det känns så underbart att ha en sådan person vid min sida. Min bästa vän för livet. Jag är så kär och det känns så underbart . Mina barn har varit så underbara hela helgen och idag fik jessica sn efterlängtade mobil !!!!! ojoj va glad hon är :o) en rosa mobil var det också .

Nä nu är det några få dagar kvar så lets have some happy days people för jag är snart i mål efter en 8 månaders diet . hoppas ni kommer gilla det ni ser på scen om en vecka !!!! För jag är nöjd !!! tok nöjd.

puss och kram och en stor cyber bamse kram



Kommentarer
Postat av: Erika

8 månader är inte dåligt.. Starkt jobbat. Vi ses om en vecka tjejen och då bjuder jag på en stor lussebulle! Kram!

2008-11-30 @ 20:14:06
URL: http://www.metrobloggen.se/erikaemigrant
Postat av: snuttan347

Hej söta du..

Ett stort grattis till dig som klarat denna resa tillsammans med David.Det har varit:

Underhållande

Kul

Inspirerande

och framförallt helt underbart att se din förvandling heeeeeela vägen..

LYCKA TILL NU VANESSA det blir super kul att se dig om mindre än en vecka på scenen..

STOR BAMSE LYCKO KRAM till dig fr mig..



/Pernilla

2008-11-30 @ 22:13:42
Postat av: Sussi

Tack för hjälpen med min fjortis, hon va på ett strålande humör när vi hämta henne :)

Hon vill förändra sin frukost nu, bye byé Hönökaka, ha ha ha.

Ska köpa de jag behöver, men behöver lite hjälp av dig, tom med min man vill äta de på morgonen :)



Tusen tack!!



Bamse kram till dig också!!

2008-11-30 @ 22:36:24
Postat av: Sussi

Ps. super gott bröd, smaka en liten bit.

Du är så duktig att baka :)

Ella sa att du bakat hela natten...ds

2008-12-01 @ 00:02:11
Postat av: Susanne

Äter man nog mycket med spenat så blir man starkare... *L* Men det är sådana otroliga mängder så det klarar man jue tyvärr inte av... :P

2008-12-01 @ 00:14:21
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0