Massage och sömn

Hej folks
Så imorse så vanade jag kl tre och kune inte somna om , irriterande värre men ändå skönt att vara uppe och ha en mysigt stund i mörkret. Barnen vaknade tiigt och vi myste en stnd i soffan ihop och kollade på tv .

Jag skulle på massage kl nio idag på söder och vet ni vad det behövdes för jag somnade 20 min under själva massagen . När vi var klara så åt jag min mellanmål vilket var fisk och broccoli idag och det är höjar dag dessutom . Sedan tog jag en lite promenad i det friska luften för att möta upp min älskade man . Vet ni vad som händer sedan ? Vanni somnar i bilen och sover djupt i två hela timmar , jag hörde inte ett ljud och Davi var nog riktig förvånad. Jag hade min mat till och med hemma så det var bråttom iväg för jag ville inte ha tonfisk . Så panik hemma laga maten och åt och jösses vad jag njuter .

Nu ska jag iväg och träna och sedan är det MYS KVÄLL  för jag känner mig just nu riktig bra !!!!!
ses senare .

Kommentarer
Postat av: Jeanette - FitnessMama

Tjena tjejen! Du e grym!! Nu är det inte långt kvar. Ska bli grymt roligt att skutta ner till Göteborg och kolla in tävlingen. Hejar på dig Vanni! Stor kram Jeanette

2008-11-21 @ 21:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0