Lördag = form koll

Hallå hallå :o)
Inatt lyckades jag flera timmarns sömn så jag känner mig mycket bättre. Energin nivå är inte det bästa men jag börjar vänja mig nu . Ska aldelles strax dra iväg och träna ben ! Urk ser inte riktig fram emot det då jag är trött i kroppen . Sedan är det att dra till Solna och ha trädd med coacherna , öva posering och se hur allt setr ut . Barnen kommer få leka så det är rätt soft .

Vi har varit inne i stan en sväng och shit det är bilar precis överallt ! Köar nästan vid varenda gata och det vart rätt irriterande.
Formen imorse var absolut det bästa jag sett hittils och jag fått mer markeringar vid benen :o) mindre fett är inget jag ska klaga över direkt dock är jag inte hård . Jag kommer se hård ut kanske på scen när man har tömt och fyllt på men annra ser jag bara liten ut just nu .

Som sagt jag fryser en hel del och måste få tag i raggsocker nu för dom jag har är inge bra . Halva månaden har redan gått så det känna bra. Bara att ta sig igenom andra halvan :o) Vad gör ni ikväll då?

Ha det så bra så länge .
puss
Vanni

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så duktig :)

Kan du inte lägga ut ett recept på nyttigare bullar:)?

Kram Julia

2008-11-15 @ 16:53:58
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Danka

Hörru tjejen, har du underställ? Det blir väl rätt varmt då? Eller är det just om fossingarna som du fryser?



:0)



/Danka

2008-11-15 @ 20:10:18
Postat av: Olivia

Sömn är oerhört viktigt för att må bra. Ta hand om dig. Sen bör man inte köra bil i stan på helgerna. Det går snabbare att gå och sen finns det ingen parkering så folk ställer sig överallt oerhört irriterande när man som jag cyklar och det är bilar dubbelt och i alla cykelbanor.



Kör så det ryker.

2008-11-16 @ 18:49:23
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Hej, hej!



Härliga bullar, nu längtar jag till saffransbaket.

Du fick min röst i Body´s tävling.



Kör hårt & lycka till......

2008-11-16 @ 22:50:56
URL: http://www.nutritionstore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0