jag måste lugna ner mig

 Nä nu måste jag varva ner , ska fixa en yoga video som jag kan ha här hemma så att jag slipper känner mig stressad. Finns två viktiga saker som sker idag och dom har varit en stress moment för mig . När jag stressar håller jag mer vatten också och då börjar tankarna att jag vill inte gå längre i matintaget. Så u ska jag hitta inner peace och ett fungerande sätt  att  hålla mig lugn .

Ena saken är avklarat och jag väljer att inte dela mig med på grund av att de är personligt . Men det verkar gå bra så jag får sluta göra som min mor och stressa mig själv i onödan. Jag är riktig riktig trött idag och känslig , gråter för det lilla miinsta så jag ska ut och känna det friska luften och njuta av en lugn promenad i solen .


Har ni några tips på bra yoga videos?


Kommentarer
Postat av: Danka

Hej Vanessa!



Allt ordnar sig ska du se. Hyr en riktigt bra och romantisk film och gråt! :) så gör jag! Men allt är ju olika från individ till individ....



I tisdags gjorde jag något som jag inte gjort på länge. Bakade 2 pepparkakssockerkakor och en vanlig sockerkaka, två vetebullssatser där jag tillsatte saffran i degen, istället för kanel och socker så hade jag mandelmassa i fyllning nr 1. och i fyllning nr 2 så körde jag den klassiska, smör+vanillin och socker.



Bar i väg två stora ICAMAXI kassar med ca 130 bullar och sockerkakoran till mina elever/kollegor. = Uppskattat. Det var kul. Det är otroligt mysigt att baka och mina axlar fick sig en träning....





Jag hoppas att vi ses snart... kämpa på! Man får ha dagar när allt är piss...



Stora kramar!

2008-11-20 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0