Armar

Idag har jag tränat  mina armar och det gik rätt bra. Dom var slut från igår då man fik pumpa lite under fotograferng flera gånger . Men det viktiga är just nu att jag fortsätter träna , får muskel kontakt och håller mig frisk. Jag är nöjd med dagen så jag kan bara vara glad.

Min familj mår bra alla är friska så det är bara att hoppas just nu att det håller i sig . Många som är sjuka nu . Idag kom mina sista par skor inför min tävling :o) Riktig fina . Ska testa dom hos Anita för att få se helheten och det ser jag fram emot.

Tänk er att imorgon är det fredag redan , jösses vad den här veckan har gått fort. Imorgon har jag bokat kvälls fika med Camilla och Peter och på lördag ska jag fixa naglarna och söndag är det träff med coacherna så jag kommer ha relativt full schema och det är sååååå nice . Helgerna är värst då suget för gotti gott kommer som en brev på posten. Tänk er att snart som min coach säger får dutta lite på nutella ....grrr dutta !!! men man får äta lite smått o gott trotts allt :o) kommer säkert vara en halleluja moment får lilla Vanni. *asg* Jag tänker på en person just nu lite extra och jag håller mina tummar och tår att allt går bra !!!

Jag känner en härlig harmoni inom mig just nu och jag får ta och njuta av den . Mina man är en enorm stöd nu mot slutet då jag är trött rätt ofta under dagen . Ibland man vill liksom bara sova sova och sova. Nu ska jag kram kudden tänkte jag och värma upp sängen då jag fryser enormt mkt .


Marcus är en grym Fotograf

Kommentarer
Postat av: irmeli

Du kämpar så hårt! Duktigt! Kör hårt nu sista biten!

2008-11-07 @ 09:22:49
URL: http://metrobloggen.se/irmeli
Postat av: linda

Snygg bild Vanni!! Nu är det snart din tur att skina!!! Åhh va kul du kommer att ha! Kraaam

2008-11-07 @ 12:47:16
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Susanne

Fina bilder! :) Jag älskar dom där byxorna... fast dom är jue liiite stora åt mig... :P

2008-11-07 @ 15:14:49
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Lo Woldemar

Nej nej inte Marcus som e grym fotograf...det är ju du som e grym:)

Lycka till på kommande tävling/

Vänligen

Lo Wol

2008-11-09 @ 20:05:31
URL: http://losansinferno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0