A snowy sunday morning

Tänk er att vakna med att man hör 3 riktig glada pojkar som leker och skrattar i sängen på nerevåningen :o) var tvungen att säga till så att dom kunde vara lite tystare då Neo sov fortfarande . Men rikitg kul att se hur barn har så kul ihop . Och orden som kommerur deas mun är rktig roliga också . Jag hör till ex mycket ordet fett coolt !!!

Inatt sov jag bra och det känns riktig skönt var uppe för att gå på toa bara en gång så det är helt ok för mig . Drack inte så mycket vatten igår då jag höll på med saker hela tiden men idag ska det skötas ordentligt . Det är så mysigt när man tittar ut och ser att det snöar man får en jul känslan och vill pyssla en massa :o)

Vad gör ni idag då? Själv ska jag försöka ta det rätt lugnt och bara njuta av min ledig dag . Tänkte sola lite och se till att man kan byta däck på vår bil . Laga mat är självklart och kanske hyra en film :o)

Jag ska ha en bra söndag !!!! Marcus här en grym fotograf !!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Shit! Vilken kropp du har!

2008-11-23 @ 20:45:28
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Danka

Hej tjejen!



Jag har inte varit hemma på hela helgen. Hälsat på några vänner i Jönköping! Du är så jäkla disciplinerad! Det är bra, det är då man kommer någonstans, när man kämpar mot ett mål. Jag har många mål, och kämpar lagom mycket!



Jag är fortfarande tokintresserad av att veta hur man gör fluff. Nu kommer det att dröja innan jag är i Haninge igen. Ska träna hos min PT i morgon, sedan är det tokmycket på jobbet, med öppethus/fester etc. Hoppas att vi ses snart!



Massor med varma vinterkramar!

2008-11-24 @ 07:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0