16 dagar kvar tills man börjar tömma

Ja så nu närmar sig tävlingen med stormsteg och det käns bra . Idag har varit en special day dag då mycket fik göras på en och samma gång . Jag är fan i mig förvånad hur mycket jag har fått deala med under dieten . Att vara egen företagre suger pung ibland dock för det mesta ha den bra med fördelar. Två stora grejer är nu avklarade och ur vägen .wooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooo och idag sålde vi in till stor jobb.

Formen ser bara bättre och bättre en hel del vatten har släpt nu det ser jag på kroppen . Min sponsor clazzyfashion kommer sponsra mig med en 3e par skor :o) fik det klart idag . Så nu är det bara att invänta dagen och shoppa det sista man behöver för laddningen. Mat mat mat åhhhh vad jag längtar !!!!

Inatt sov jag som skit igen men jag låg kvar i sängen och surfade på nätet . Vet ni vad jag kollade efter jo Protein kungens bars !!! dregglade i mörkret och tänkte att jag måste vänta till sista veckan med att beställa för det kommer vara uppäten innan min tävling annars . Får prata med Martin om detta :o) Brownies måste jag bara ha så det så . Jag har frusit något enormt idag och inatt shit pommes frits , jag hade min pj och täcken och jag frös!!!!Och inte prata om att gå hungrig det är nu för första gången där jag är mätt under korta perioder. Att träna som arnorld finns inte på kartan jag känner mig som min död Farmor shit ingen ork men trotts det får jag mina pass gjorda.

Igår bakade jag nyttiga muffins , jag måste erkänna attjag är en baknarkoman nu . Fyfan jag vill bara leka med receptet och Peter som ska bygga får ge mig han kritik då han få smaka på det mesta. Daid tycker dom är goda och barnen med. Dom är definetivt inte lika feta och mjuka som muffins som jag såg på Muffins fabriken :o) men mycket mycket nyttigare.

Humöret pendlar upp och ner jag är glad halva dagen ibland och när det är lågt så kan jag känna mig ledsen för det mista lilla. Men it's all part of the game and i'm playing it . När jag ser alla killar på gymet lyfta tungt och sånt jag blir så sugen !!1 Jag vill också känna mig som hulkens fru igen *asg* Nu tränar jag mest smart för att inte bränna bort det lilla muskelmassa jag har.

Nu ska jag upp och lägga mig och hoppas nu att jag somnar för sömn behöver jag mer än någonsin just nu .

Vanessa Frykman
Ålder: 31 år
Längd: 160 cm
Vikt: 52 kg

Rösta på Vanessa

BODY K2

till 72456

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas du mår bättre snart.

Trots att jag inte dietar, är jag gråt färdig ca 10 gr om dagen.. Inte kul alls, men min familj står oxå ut med mig :)

Vi måste ses snart gumman...



Kram på dig!!

2008-11-14 @ 19:09:19
Postat av: Anonym

Hej tjejen. Kör hårt, tror på dig. vad har du för företag`?

2008-11-15 @ 00:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0