14 dagar till tömnings vecka

Ibland kan det kännas som att tiden stå still och visa dagar känns det som att det går för fort . Dagar där det är jobbigt brukar tiden kännas extra sakta . Idag har jag har en enorm sug efter små nötter och godis , det är nästan så att man blir tok förbannad för att man vet att man får om man vill men inte just nu då det är så näa in på tävlingen . Herregud jag är fan snart i mål och en 8 månaders lång resa kommer vara över .

Jag kommer säkert sakna mina rutiner dock får jag skapa nya som kommer funka . Diet ska trotts allt vara en diet och ett sätt att leva under en kortare tid . Hur det kommer bli efter diet vet jag inte men jag har inte haft problem med mat och jag kommer ha en man på diet dessutom så det lär funka bra . Barnen räknar dagarna tills dom kan sitta framför tv med godis påse med sin mamma :o) gulligt va ?

Mitt humö går upp och ner dock har det varit mest uppe tack o lov . Brukar inte bli arg men små ledsen över inget . Men som tur är går det över rätt fort. Jag tror att min coach har gjort mig stakare mentalt för det är en person jag ser upp till enormt mycket. Hans kunskap är fan oändlig och jag utmanar mig själv hela tiden med nya recept och det är fan skoj .

Idag körde jag böst och jag var såååååååååå himla trött , passet gick åt helvete och jag kände mig grymt svag . Jaja bara att ladda om och köra rygg imorgon . Man har visa dagar det är bara skit .

Tack för alla fina kommetarer jag ska ta mg i kragen och svara . Ni gör mig glad och visst jag är inte en person som tycker jag är bäst ,snyggast mm men jag är fan grymt stolt över all min slit och att det har gett resultat . Jag börjar fan bli nervös nu på riktig . Nervös om jag kommer göra fel , känna mig vimsig av tömningen mm men jag VET attjag är i sveriges bästa händer så jag får väll ta och lugna ner mig .

En sak jag hoppas ni gör å FF är att komma fram och hälsa , jag måste få tacka er alla för att ni följer min resa varje dag
så snälla snälla kom fa och hälsa. Idag bokade jag tid med Alexandra soms ka färga mitt hår innan tävlingen så nu är det klart. Tid med Anna min nagel teknolog är också klart så nu återstår att inhandla det jag ska ha till laddningen och packa väskan sista veckan . På måndag ska jag til Anita och testa mina dräkter en sista gång :o)

Min tävlingfärg har inte kommit ännu så jag jobbar på att se vad det är som händer just nu . Bör ha det klart den här veckan . Sista par skor kommer också nästa vecka . Så nu är det posering som är prio 1 .

Lämnar er med tusen bamse kramar och en snygg bild tagen av Marcus

Ha ni någa frågor kan ni maila mig på
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Sussi

Den bilden va grym gumman.

Skicka den till Lindex....

Posering för deras underkläder, dom lär inte tacka nej :)



Kram på dig!!

2008-11-17 @ 23:17:57
Postat av: Danka

Jag måste säga att du har väldigt vackra ögon! :0) Och jag är också stolt över att du har presterat så bra och orkat kämpa som du gjort! Du är bäst helt enkelt! Nu har jag även röstat på dig i Body... och jag vill fortfarande byta min kropp mot din!



KÄMPA PÅ! Snart är du i mål = På scen! (jag vet att du redan är där)...



Kramar i massor!

2008-11-18 @ 07:56:56
Postat av: Minna

Hej venessa! har följt din blogg länge men det är först nu jag tänkte kommentera=) Måste säga att jag är grymt imponerad av din förvandling!!!! Du kommer slå alla med häpnad på FF, jag ska dit och då ska jag heja på dig!!! Har aldrig dietat någon gång men en kompis håller på för fullt och jag känner igen det du säger om humör svängningar osv. men det är bara att kämpa på som Coleman säger "Light weight"...

Hur länge har du tränat innan du bestämde dig för att deffa?

Varma kramar Minna

2008-11-18 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0