Yes i did it again !!!

Ok vart ska jag börja idag . Vaknade kl 5 imorse hade tänkt köra min cardio tidigt eftersom David fyller år och jag ville överraska honom med en härlig frukost på sängen . Kroppen ville sova vidare så den fick göra det till 1,5 timme till . Upp 6,30 fixade Davids frukost  väkte barnen såg till att dom kläddepå sig och in i sovrummet kl 7 för att sjunga till födelsedags hunken hahaha. När det var klart fick barnen frukost och jag bytte kläder för morgonen cardio pass.

Vägde mig imorse eftersom det är ju torsdag och ..........gissa lite till ......................60,5 kg !!! woooohooooo snart är jag under 60 . Sade till coach att jag ska fan med ha fest när jag ser siffran 59 på vågen . Diten rullar på så jävla bra och  jag är mer än nöjd .

Jag brukar sms mamma varje gång jag ska väga mig och hon tycker jag ska typ nöja mig med 60,5 kg hahahah. Fick förklara att jag vill ha bort mer fett och att detta är ju för en tävling . Svaret var att jag skulle bli så liten och det stämmer bra det MOMMA HAHAHA
Här kommer en gammal bild .


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är mammors jobb att oroa sig :P!

2008-05-15 @ 13:39:30
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Här ser du ju inte ett dugg stor ut ju =O... du är ju jättefin!! Kul att ha hittat en ny blogg btw. Måste oxå ta tag i detta med träning. Har aldrig varit en träningsmänniska men det skulle vara himla kul att se hur långt man kan pressa kroppen och hur pass vältränad man kan bli. Men... än så länge har det bara varit tankar haha.

2008-07-27 @ 13:03:11
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0