What would i do without you !

Många blir förvånade över att jag och min man David har varit ihop i 16 år nu . Dom brukar oftast fråga om alla mina barn har samma pappa. Jag brukar skratta och svara självklart.Det är så pass vanligt att man inte håller ihop längre. Men jag tror på kärleken och jag hittade mitt livs kärlek .

 Allt började när jag var bara 11,5 år gammal . David var på besök i Danmark med hans mor. Jag direkt lade märke till honom . Efter det såg jag inte honom tills jag hade fyllt 13 då han hade börjat på Amagers International School i danmark . Jag hade lite längre semester i Italien och därför kom till skolan några veckor efter skol start. Jag minns den morgon då David och Roland var sen så jag visste inte att han hade börjat alls. Jag var busy med mina studier men behövde låna en penna från Alex min vännina som satt bakom mig. David som var 14 år sat bakom alex så när jag vände mig om och såg honom höll jag på ärligt talat få en hjärt attak . Kan ni fatta jag det var HONOM jag hade inte kunnat glömma .. Oj panik Hur som jag var inte direkt den blyga tjejen och jag var alltid väldigt pratglad så självklart pratade jag med honom på rasten ;o) taktik vettja han skulle bli min hhahaha. Hur som han hade då öga för en annan tjej men det ändrades rätt fort som tur var. Vi blev ihop och under tonåren gjorde vi slut 2 ggr . Men vi båda insåg att vi saknade varandra och därfor ville vi vara ihop igen och vara med varandra. Jag var då 15 och han 16 och David skulle återv'ända till Sverige för han hade gått ut nian i danmark . Vi hade en långdistance förhållande tills jag var 16,5 och då flyttade jag till Stockholm efter att min mor sade att det var det bästa för vi älskade varandra . Vid 17 blev jag gravid med Jessica och vi valde att gifta oss eftersom vi visste att det skulle ändå alltid vara VI TVÅ. Så efter en underbar bröllop 5 månaders gravid med 50 gäster var vi gifta och min mamma var hur glad som helst. Idag har vi 3 härliga busiga barn som ser till att vi lever :o) och ärligt talat jag kan inte tänka mig ett liv utan min man och barn . Tänk er hur tråkigt mitt liv skulle vara utan dom .

Nu att jag dietar David hjälper mig otroligt mycket. Vi lär oss nya saker varje vecka och lär oss från misstag . Det här med diet är något nytt för oss båda men vi är ett TEAM det är vi två och jag skulle inte klara det utan honom. Jag har tattuerat våra namn på mina handleder och det blev riktig snyggt . Vi är två fighters som vinner .

Vi har under dom senaste åren fått fightas med elakheter från nära vänner som har bara gjort oss starkare och att vi kom närmare varandra . När jag är ledsen det finns bara en person vid min sida och det är alltid min man . Mitt liv skulle vara skit utan honom.

Jag älskar dig otroligt mycket David!!!! Tack för allt och tack för att du står ut med mig och kärringen hahahahah

Vi är där för varandra i vått och torrt. till death do us part.




My true love !!!!




Kommentarer
Postat av: David Frykman

Nu fick du mig att gråta älskling, du är underbar!

2008-05-24 @ 23:00:02
Postat av: Susanne

Vilken fin text å vilka fina bilder på er två! L Härligt att läsa om er... det får en att tro på kärleken...

2008-05-24 @ 23:48:31
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Richard B

Oj, där blev man imponerad. Ni två ger ett intryck av att ni alltid trivs och stöttar varandra, underbart att se och läsa :) Kör hårt på dieten nu.

2008-05-25 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0