Vill man så gör man det som krävs .

I förmiddags låg jag mest i sängen för jag var slut . Trött  eftersom jag hade sovit så pass lite under natten dock ville inte min Neo att mamma skulle villa. Mamma var tråkigt och då får man ångest.  Det var bara att ta den energi man hade och leka med honom . Vi hade riktig kul och glad vart jag . Man som mor blir alltid glad av att se hur ens barn ler och har kul.

Hur som helst David var på konferans så jag var själv med barnen. Jag gjorde mig redo för träning packade rygg säcken och efter driken . Laddae hemma eftersom det är bara 10 min till gymet från där jag bor . Har barnen med mig efter mycket tjat att dom ville inte med så kommer vi till skogås centrum och ser att gymet hade stängt tidigt. Jag vart så ledsen och arg. Jag ringde den ena samtal efter den andra för träna skulle jag. Eftrer en sån dag där energin är inte den hägsta så ville jag bara gråta men det gör man inte framför alla människor och sina barn . Bara bita ihop och över min döda kropp att jag inte skulle träna . Till slut fixade en kompis som kunde köra mig hela vägen till gymet i solna som har ÖPPET 6-24 !!!!HÄLSAFITNESS.

Körde en kanon träningspass fick energi till slut nästan överskott med energi och jag var glad och hade kul på gymet med Neo . Han tränade så fint brevid mig . Benspark benpress, böj, utfall, benspark igen en ben i taget. och sedan stretch . David var i södertälje som coachen och han fru va snäll nog att låta mig vänta hemma hos dom . Tusen tack för ert stöd idag !!!

Under passet  i was on fire !!!!!! Så jag kom fram att vill man något så mycket ser man bara till att få det att hända !!!



Kommentarer
Postat av: Leila

Skitkul att du börjat blogga! Du är helcool med superinställning ... tummen upp

2008-05-18 @ 01:35:07
URL: http://leila.blogg.se/diet
Postat av: Vanessa

Hej Leila

Tack så jätte mycket !!

kram

2008-05-19 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0