Vill man bli fin får man lida pin

Eller hur säger man ? Men jag tycker att det stämmer . Igår var det en underbar dag både arbets mässigt och diet . Igår som jag skrev skulle jag köra mage och vader och jag körde på bra . Sedan körde jag 45 min intervaller på
löpbandet Wymondham College Mina ben var helt färdiga kan jag säga men det kändes riktig bra . En bra form kommer inte gratis !

Mamma ringde mig igår och sjöng i telefonen med henens kille så hon verkar vara riktig glad och det känns bra att hon är så lycklig just nu . Hon förtjänar all lycka i världen.

Imorse var det riktig segt att komma upp men upp kom jag och körde min cardio . I'm a good girl Wymondham CollegeVikten hade gått ner till 61,8 wooohooo snart 60 kg igen I'm so happy . Jag har satt upp en liten del mål för mig själv och det är att väga under 60 kg till årets vår ruset i juni !!! Det bör jag klara eller hur ?

Igår köpte jag en snygg sklänning på Vero Moda i stl 34 kunde inte låta bli eftersom den var på rea och den var riktig cool . Lite tight men några kilon till och whoops kommer den sitta perfekt. Längtar tills jag kommer in i mina gamla kläder och jag lovar då kommer jag shoppa som en galning . Denna sommar ska bli kul och se någorlunda bra ut i bikini hahahah. BTW glömde nämna att jag kommer från italien så jag kan inte stava allt rätt på svenska .

image5image6image7





Kommentarer
Postat av: Michan

Hej Vanni :-)
Hoppas att det är bra med dig !
Kul att du startat en blogg :-)
Jag betalade allt kontant på plats, och har inte tagit något lån överhuvudtaget för operationen, nu vet jag inte om det är positivt eller negativt ? :S

Kram

2008-05-08 @ 09:48:37
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Vanni

Hej Michan
Kul att du hittade hit . Va hård mot dom och se till att få det omgjort utan att det ska kosta dig ett öre punkt slut . Vill dom att du ska betala så dra ärendet vidare . Stå på dig .

2008-05-08 @ 10:04:23
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Lina

Hallå snygging!

Kul att du också börjat blogga så man får följa dig hela vägen mot scenen :o) Vi möts ju där! Whiiii!! Kör hårt nu bruden!

Kram Lina

2008-05-08 @ 18:29:53
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Millan

Hej!

Det ska bli kul att följa dig på din väg till FF. Ingenting är omöjligt, vill man ska kan man.

Vi ses i Göteborg i december. ;0)

//Millan

2008-05-10 @ 10:48:01
URL: http://millansandberg.blogspot.com
Postat av: Susanne

Go och glad kexchoklad! :) Tycker du stavar hur bra svenska som helst by the way... Åh en till som gillar att shoppa... ;)



Ha en bra dag!

2008-05-10 @ 12:15:34
Postat av: Susanne

Det var jag som råkade bli anonym... Pillar för fort på knapparna här tror jag! :D

2008-05-10 @ 12:16:53
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Milian

Får ta och titta lite i din blogg . Kul då ses vi i december .



Sussane Tack så mycket tjejen . Härligt att du titta in här . Kommer inom kort uppdatera mina länkar nu att vi är så många tjejer som tränar!!!



kram Vanni

2008-05-10 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0