Underbar Lördag

Hej alla vackra människor!!!!

Vilken underbar lördags !!! solen skiner och jag är på strålande humör.  Har kört min morgon cardio och jag tappade nog hakan imorse när jag stod på vågen . 58,4 kg  .Den här kommande vecka kommer jag nog se 57 på vågen lalalalalalallalala.

Efter cardion imorse började jag laga mat .till dagen picknick för familjen . Dom får hemma gjord pizza med ost och kalkon samt omelette :o) måste handla lite bröd och sånt så vi kan fixa lite mackor . Själv får jag njuta av min vanlig diet mat idag kommer jag ha ris med lövbiff och sallad kommer äta den kallt ute i solen !!! MUMS . En vännina frågade om jag fick äta så mycket mat under en diet och jag svarade med glädje YES !!! mätt och nöjd är jag .

Strax ska vi iväg och köra ben kommer bli en tidigt pass eftersom vi vill iväg och njut av solen med våra härliga barn.

Jag är inte den enda som kör morgon cardio :o) förra söndagens tour de france tävling mellan mig och coach .
Kolla hans i'll kick your ass vanessa blick om inte du tar i förfan hahahahahhahahaha



Dock lyder jag måste jag säga !!!!
Nä nu ska jag fixa före och efter drink dax att krossa benen !!!!!!



Kommentarer
Postat av: Tim Aronsson

Trevlig blogg vanessa!!! :)

2008-05-31 @ 12:16:06
URL: http://timaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan S

Tjena tjejen! Du har väl inte glömt bort vad du har lovat mig nu när det är lördag idag... ass to the grass och full gas hela vägen på kvällens benpass.Trevlig helg till er!!!

2008-05-31 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0