The Transformation! Hit eller shit ?

Tog lite bilder av hur det kan gå till för en italiensk tjej när hon ska göra sig iording när hon orkar hahahahaha. Idag ville jag föna håret rakt för jag vill ändra lite utseende .
Here we go WATCH OUT IT CAN GET UGLY.
en osminkat trött Vanessa men inte alla är födda snygga utan smink *gråter*

Var det bara jag som nästan ramlade av stolen *ler* vi fortsätter nu .
Vi blatte tjejer måste ju vaxa muchen ibland och idag var dagen för min del .

Väll klar med muchen så vart det dax för smink. Sedan började jag med att föna håret

Nästan klar nu

Och så här såg det ut när jag var klar med håret.

Sedan var det dax att byta om och vad ska man ha på sig ?Bestämde mig för att testa ett par jeans som jag har haft som mål att komma i och gissa vad som hände dom passade !!!!!! snacka om att jag började göra seger dansen här hemma.

en från sidan

Magen så ni ser den inte hänger över !!!


Så vad tycker ni ? En hit eller shit? hahahah

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du är för rolig =)

Härligt att dina gamla jeans passar igen! Det är en sån underbar känsla, då vet man verkligen att det händer grejer!

Tror din mage kommer bli asgrym väldigt snart!

Ha en mysig helg!

kramis

2008-05-16 @ 13:25:00
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Johan malm

Du börjar ju bli en riktig pudding, David får nog se till att ha lite extra koll på dig den här sommaren =)

2008-05-16 @ 14:27:21
Postat av: Sophie

Underbar bildserie! ;D



Jag säger - en HIT! Snygg mage! Kommer att gå kalajs detta!!



Trevlig helg!! KRAM

2008-05-16 @ 16:10:47
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anonym

Jag tycker du har en sjukt härlig kropp :)

Mvh / Anonym kille

2008-05-16 @ 16:38:07
Postat av: Tess

Oh lalla =) Magen ser riktigt bra ut!!

Trevlig helg!



2008-05-16 @ 18:31:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Susanne

En hit så klart! :)

2008-05-18 @ 00:34:59
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tack så mycket att ni tyckte att det var en hit :o)

formen börjar bli bättre och bättre allt känns riktig roligt.

Vanni

2008-05-19 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0