Rock konsert

Ja då har vi varit på barnens rock konsert idag i Bandhagen. Gud va dom var duktiga!!! Tårar självklart kom när mina barn var på scen . Jag kan inte hålla mig alls när det kommer till mina barn .

Först ut var Martin och bandet . Martin spelade trummor och han var lysande. MÅNGA var helt imponerad hur bra han är en naturlig talang när det kommer till trummor.



När dom var klara alla skrek MARTIN MARTIN  han blev glad. Populär är han också!!!
Jessica dansade riktig bra jag är så stolt över henne. Vacker som en ros också.


Jag tog hand om Liam som är Davids systers son medans hon jobbade . Vi fastnade på bild.

Liam hade riktig skoj och han var sugen på min mellanmål :o)
David vann pris som den bästa rock klädd förälder och det var riktig kul måste jag säga.
Tjejerna hade riktig kul när sussie busade för att få dom att le .

En till när dom fick vara lite mer seriös och snygga

Jessica min dotter är i mitten 12 år redan jösses snart är jag en teenage mom .
Dagen har varit riktig bra och jag är riktig nöjd med mina barns prestation .

Kommentarer
Postat av: Richard B

Var rätt onödigt att skriva vem som var din dotter, det syns på två mils avstånd, hihi :)

2008-05-29 @ 08:11:20
Postat av: Susanne

Jisses vad lik hon är dig! :)

2008-05-29 @ 11:14:55
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Ja visst är vi lika :o)

2008-05-29 @ 22:16:13
Postat av: Sussi

Skit vilka tonåringar...

Är det där min dotter???

Näe trodde inte de , hi hi

Ni är superlika, men inte Ella å jag, vilken tur för henne.

ha ha ha.

Love you!!

2008-05-30 @ 14:39:09
Postat av: Sussi

Ps. Martin var grym!!!

Synd att inte min Man var med.

Mina stora killar var riktigt imponerade.Ds



Pöss

2008-05-30 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0