My world champion coach

Oj oj vart ska jag börja ?
Jag träffade min coach Per Arne och han vacker fru Petra på en bröllop. Petra va snäll nog att påpeka att prislappen satt kvar under mina höga klackar *rodnar* stress shoppade och självklart glömde jag att ta bort den . Sånt händer alla eller??

Sedan har vi hälsat på tävlingar ochunder åren har han nog sett mig blir mer och mer" mätt" hahahaha det är en snällare ord för tjock !!!! Hur som helst i dec på Fitnessfestivalen så jobbade jag i GG monter och PA och Johan Ederer var där så vi pratade lite. Då mådde jag inte så speciellt bra men dom orden han sade satt i huvudet på mig hela bilrsan hem .

Jag hade bestämdt mig att jag ville ha honom som coach så jag bad min vän Johan att boka en tid . Samma dag gjorde jag en bodpod mättning och med kläder på gissade han fan fett% kanske inte mycket men jag såg ju i bra bättre form med kläder än utan HAHAHAHAHAH. Som sagt mätt var jag !!!!

Fick kost och en ny träningsupplägg och det var som att födas på nytt . Jag kände mig levande och träningen var hur kul som helst.  Diet start skulle börja den 31 mars för att hinna i god tid och jag var mer än glad.

När han har en han hjälper det gör han med hela hjärtat både han och hans fru . Det som är skönt är att dom har två barn så det känns mer verkligt. Han förberedde mig så gott det gick i hur det skulle påverka vad vi kunde göra och jag är helt överlycklig.

Dieten började hur ska vi säga ok . Gick inte ner så mycket men det finns en anledning till att jag är fröken kessela :o)

Allt känns bara så rätt jag kan inte beskriva min lycka för ord finns inte . Diet maten är god och vi har hittat en upplägg som fungerar riktig bra. Min kropp verkar svara på det och I'M SOOO HAPPY.

Hans kunskaper är helt otroliga. det är ovärderlig helt enkelt. Jag känner mig trygg att jag kommer komma i bra form . Jag är inte ett dugg nervös för vikten och som ni ser resultaten börjar visa sig . Jag kommer att komma in i mitt bästa form !!!

Dock får han ikke grilla för ofta eller hur Johan ;o)

Dessutom är han rolig och en kanon vän . Han ser till att vi hinner inte lata oss på gymet. In och ut och hem och äta thats life LOL.



Jag vill tacka dig för att du tog mig under dina vingar . Lets fly high now .
mvh
Fröken kessella

Kommentarer
Postat av: andreas

du kommer bli riktig vass med en sådan bra coach.

PA är och alltid kommer vara kung.

2008-05-18 @ 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0