Jag vill också ha !!

Ja vart ska man börja idag . Det var lite segt att komma upp imorse men upp kom jag till slut . Alla sov medans jag körde min morgon cardio med vakna med the voice . Hur som haver cardio gick bra och jag fick en riktig hardcore frukost efter min slit hahaha .

Idag på jobbet thar det varit telefon TERROR !!! Bra om det bara hade varit kunder men nä jävla försäljare !!!! Vill du ha vinglas ? NEJ TACK . Vill du köpa 10 kg tvättmedel ? NEJ TACK!!!  ect ect ...........höll på bli tokig !!! Och vet ni det värsta är det är att de frågar inte ens om jag är upptagen ?? GGGGRRR.

Trots det fick jag mycket gjort och det känns riktig skönt. Ska snart iväg och plåga magen och vader :o)

Som rubriken säger det finns en tjej som har dröm kroppen och här kommer hon Miss Gina Aliotti . Snygg tjej med dom finaste linjer .


Kolla in axlarna JAG VILL JAG VILL HA !!!!! Allt ser ju bara så perfekt ut  För Bodyfitness .

Ja just det jag är en sko freak och jag har hittat några par jag vill köpa kommer länka senare det kommer dock kosta en del hahaha men det  är jag värd tycker jag .
Dags att byta om och göra sig klar för gymet !!!!!

See ya later

Kommentarer
Postat av: Lina

Döläcker är hon! Min förebild också =)

2008-05-14 @ 16:49:54
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Matilda

Oj! bra grejer det där..

trevlig blogg ds.

2008-05-14 @ 20:16:33
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: Vanessa

Lina : Ja visst är hon det , jag vill gärna se ut som henne :)



Matilda : Tack så mkt din blogg är bra med. Snygga ben har du också!

2008-05-14 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0