I'm gonna party like it's my birthday !!!

Yes i did it again :o)
God morgon folks så igår kväll skrev jag till min coach att jag kände på mig att idag skulle jag få fira . Gårdagens morgon promenad gick med hög tempo och jag körde nog en bättre axelpass än jag trodde. Drack massa vatten för jag var törstig. Dock inatt kunde jag fan med inte sova . Sov bara 4 timmar så att gå upp och köra cardio var inte direkt lockande. Dessutom kände jag mig som jag hade blivit överkörd av en tåg :o)

Upp börsta tändarna och upp på vågen det är ju trots allt lördag och coach ska veta vad vågen säger. Förra lördag stannade vågen på 61 kg och denna vecka 59,6 . Förra vecka gick jagner i vikt trots kärringen!!!! och nu släpte det mer vätska så jag har uppnått min första delmål med dieten . Vet ni hur jag firade detta? självklart efter morgon cardio med en underbar stöd av min man och coach  för idag var det jobbigt eftersom jag var inte utvilad som jag brukar vara . Jag fick en hardcore tårta och ingen fick smaka för jag var hungrig .
Nobody messes with a hungry italian girl !!!! hahahahah


Här ser ni att jag har allt en bra bit kvar med magen
fråga mig inte om posering för jag har inte börjat träna på det än.


Märks det att jag saknar min man som är på en musik kondefans hela helgen!!!


kolla hur mysigt barnen har det

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej BABE nu börjar det fan hända saker fan vad kul =).. Du kommer att se grym ut på scenen jag lovar. Händer hos er i helgen då??

Hälsa David

KRAM på dig sweet

2008-05-17 @ 10:53:47
URL: http://www.johannaheide.blogspot.com
Postat av: Stefan

Bra jobbat! Syns att det har fösvunnit mycket isolering från kroppen!!! Riktigt bra jobbat! Kör hårt!!!

2008-05-17 @ 18:24:30
Postat av: Vanessa

Hej Johanna visst ehänder det saker och det är så skoj . puss på dej gumman



Tja Stefan

Jag kör 100 % eller mer och det går riktig bra framåt.

2008-05-19 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0