Here i am

Hallå
Vanessa heter jag och jag är tyvär 31 år gammal ( Fyller år imorgon ) Jag är Gift sedan 12,5 år med David Frykman och vi har 3 barn . Jessica 12 år , Martin 10 år och Neo 5 år . Vi driver ett tak företag ihop sedan 2001 .

Efter Graviditeten med Neo så hade min kropp förändrats helt. Jag gick inte ner min 25 kg + så det blev till att köpa SATS kort och börja träna . 2005 fastnade jag för Bodyfitness och började träna seriöst med bra resultat tycker jag . Nu är jag på en tävlings diet för Fitness Festivalen 08 . Det är riktig spännande att få se vad man har slitti hård för .

Tyvärr var min utgångsläge inte den bäste vägde 67 kg och jag ska ner till 50 kg tror jag får se vad coachen säger . Hur som helst var jag tjock hahahaha. Nu efter 5 veckors diet är jag nere på 62,1 ;) Hur som helst vid förra form koll var coachen nöjd med resultaten efter 4 veckors diet . Får riktig bra stöd från min coach och det är en viktig del av resan tycker jag .

Träningen går riktig bra också måste jag erkänna och jag är så motiverad !!!! Det enda jobbiga är att jag lagar mat till 5 andra varje dag och man blir sugen på mer onyttig mat . Som tur är så har jag min glass när jag vill MOHAHAHAHA!!!

Nä nu är det dags att ta igen lite cardio för att uppnå veckan mål eftersom jag varit sjuk !
image2

Kommentarer
Postat av: Göteborgsbrud

kört hårt bäst!!

2008-05-09 @ 19:10:01
Postat av: Vanessa

Hallå

Tack bästis !

2008-05-10 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0