Gårdagens mysiga dag

Igår spederade jag dagen med min man och det var riktig mysigt. Jag brukar sitta på kontoret i vanliga fall och dra in nya jobb i företaget. Vi vårt företag målar /lägger om tak och just nu har vi hög säsong . Det märks mycket på David när vi har högsäsong för han kör rundt till grabbarna och ger dom material eller gör kvalite kontroller. Med andra ord jag ser honom knappt på dagarna längre :(

Vi började dagen med att hämta Material på södermalms trä


Sedan skulle vi lämna materialet till killarna . Så här kan ser det ut när vi har rivit och börjat lägga papp .

David planerar med killarna


Sedan begav vi oss till uppland Väsby där vi håller just nu på att måla om en plåt tak . På plats var Krille och min Lille bror Aless i skyliften och maskerade fönster.


David gör en kvalite kontrol av målningen


Jag frös som bara den ute igår . Det blåste ritkig mycket uppe på taket och höjd rädd som jag är stannade jag på piskbalkongen hahahahahah.

Igå tränade jag bröst och lite axlar . Kände mig riktig trött hela dagen igår så jag var minst sagt riktig irriterad under passet att jag trodde jag var SVAG . Men ikke jag körde rätt tungt och med dropset. För att trötta ut bröstmusklerna helt avslutade jag med armhävningar :) kändes riktig bra dock efter drinken var jag konstigt nog inte nöjd med min prestation under passet. Klagade lite till min coach och han snällt påminde mig att jag är ingen styrkelyftare hahaha. Vilket är sant !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0