Familje tid

Familje tid är viktig tycker jag dock känns det lite tufft att  träffa familjen när de ska äta god mat , glass samt chips . Innan träffen kände jag mig grinig  och ville inte sitta ute och bli sugen på en massa  god mat .  Väll på plats ser jag detta


Gissa om jag satt mig lite längre bort med min matlåda som för övrigt försvann i magen på typ 3 sekunder !!!
Tänkte  rätt ofta att nä jag gör detta för min egen skull min kropp mår prima med nyttig mat och det är SANT.
Neo njöt av värmen och för att se till att han drack ordentligt tog jag med hans fvorit flaska


David njöt av den nyttiga matlådan jag hade fixat till honom som bestod av pasta, kyckling , tomater samt lite rödlök MUMS!

Visa har det riktig bra

Jessica njöt av solen

Väll hemma skulle jag köra cardio så här glad såg jag ut

min vän


I did it  60 min helvete i värmen fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Tess

Såg ju inte helt fel ut det där.

Fortsatt lycka till med dieten! Duktiga du!

Ha de!



Tess

2008-05-12 @ 16:30:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0