Cardio med vakna med the voice

Att gå upp imorse var lite svår när man ligger så fint brevid sin man . Fyller år idag och istället för frukost på sängen fick jag koffein istället hahaha riktig diet dag idag . Eftercardio blir det gröt mums mums.

Varje morgon lyssnar jag på radio kanalen vakna med the voice . Skönt att få skratta lite under sin cardio stund samt få lyssna på bra musik .

Idag ska jag se om jag vågar ringa min pappa i italien och se om han vill bli vänner igen . Får lite ont i magen av bara tanken , dock frågar mina barn ibland efter morfar. Bör skicka lite bilder med ett brev först kanske. Han jorde ett val som sårade mig rätt mkt när jag var yngre tyvärr . Han valde sin fru istället för mig  mm. .............

Men nu är jag äldre och mår bra måste bara kommunicera med honom .

Så jävla kul att pressa sig till nya nivåer med cardion ........ det brännnnnnns......yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0