Bröst och lite axlar

Vilken energi kick man får när man ser sina egna framsteg. Imorse när jag kollade i spegeln såg jag mina magrutor mer tydligt och jösses vad förvånad jag var . För två månader sedan trodde jag inte att jag skulle se ut såhär. När jag tränar så ser jag mina muskler som har legat gömd under späcket. Vilken glädje rush !!!

Dagen har gått riktig bra cardion imorse gick överförväntan bra . Ät min diet mat som coachen hade sagt och jag njöt . Jag får god mat måste jag säga . Gäller att leka med kryddor. 

Idag körde jag bröst började med bänkpress alt med flyes herregud vad det tog fick en grymt pump. Sedan körde jag lutande bänkpress i smith alt med cablecross och det börjar se riktig bra ut . Körde och en bröst maskin med droppset och avslutade med hantelpress med dopp . Jag var riktig nöjd med min pass idag . körde lite axlar också och gick hem med ett leende på läpparna.

David körde idag ben och han höll bra tempo och han pushar sig själv alltid till max !! Jag är så stolt över dig Alskling för du har gjort enorma framsteg.  David sade idag jag ser mer och mer kvinnlig ut hahaha gissar att jag var en liten mini sumo brottare innan ojojoj ;0)

Min dotter idag frågade mig hur mycket jag har gått ner hittils och jag sade snart 8 kg och hon skrek VA!!!!!! Shit va du är duktig mamma. Där kände jag mig stolt för dom har sett mig hur jag brukar se ut efter en intervallpass hahaahha men annars tycker hon mest att det är jobbigt när jag äter tonfisk ....*asg* hon och min bror har fisk fobi .

Brorsan kom hem idag från helgen han spenderade i danmark . Självklart fick barnen presenter och godis . Inte vilken godis som helst min absolut favorit italienskt tuggumi !!!PLÅGERI säger jag bara . min barndoms tuggumi . ojojoj gissa om jag gömde dom direkt mohahahha. Barnen var glada att få presenter .

Livet känns riktig bra just nu . Jag njuter av den .
nu ska jag njuta av min slowpro.

Kommentarer
Postat av: David Frykman

Du är så himla duktig Älskling!

Go honey!

/D

2008-05-19 @ 23:46:29
Postat av: Lina

Gillar du tiramisu Vanni?

2008-05-20 @ 09:43:15
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0