Wow vilken morgon cardio

Idag cyklade i en kanon tempo i 75 min . Mysade med min laptop och kollade på en serie som heter Gossip girl . Tjej serie helt klart! Fashion och intriger all the way .

Svetten bara rann idag gud va blöt jag var när jag var klar. Det kändes riktig skönt . Frukost var gudomlig så gott med gröt efter en hård cardio pass.

Idag har jag jeans på mig med linne känns riktig skönt att kunna ha på sig sina replay jeans. Dock är dom lite för stora nu hahha nice problem. eller hur tjejer :o)

Nu ska jag strax iväg till dagis  med Neo .

Dagens outfit

Lite baggy jeans '


keeping it simple .

ses senare folks

Kommentarer
Postat av: Maria

Linne å slitna jeans =) DÖLÄCKERT !!!

2008-06-10 @ 20:44:11
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0