What a beautiful day

Så eftersom min son fyller år idag så hade vi planerat en överaskning till honom . Han förskole grupp skulle komma hit och leka och fika . Det var så kul för Neo visste verkligen ingenting . Han tjatade när jag skulle ta honom till dagis och jag sade att vi skulle dra snart. Så när vi var ute så kom hans fröken med barnen i bilen !!! Vilken min han var så glad.

När folk är hemma hos oss så vill han mer än gärna vara boss *asg* Jag höll på med våfflorna som vi skulle bjuda och alla barnen var så glada. :o)
Först bjöd vi på kyckling korv med bröd och till efterrätt var det våfflor. MUMS och jösses vad dom åt . Jag av rutin gjorde nyttiga våfflor hahaha.

Efter maten gick vi till parken där dom lekte och hade massa skoj .

Kattis och Aileen tjejen som väntar jämt på mat :o)

Mina våfflor

Kolla hur glada dom är vid matbordet

en till

På väg till Parken

Mitt hus

Barnen lekte spring tävling

My toes

Neo var riktig snabb

Riktig bra dag för min grabb och nu ska mamma träna

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas hela familjen får en fortsatt trevlig födelsedag och en glad midsommar!

Ses vi i Tylösand 12 juli (fitnessfive) och Göteborg 2 augusti (MM brännboll) möjligtvis???

Kramar från oss

2008-06-19 @ 16:28:50
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Emil o Lina

Grattis Neo

2008-06-19 @ 18:55:31
Postat av: Sophie

Recept på nyttiga våfflor tack! ;D



Hoppas födelsedagen varit bra för sonen (o mamman såklart...) å Gla´ Midsommar!



KRAM

2008-06-19 @ 21:46:47
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Vasnessa

Hej Lina

Tack så mycket tjejen och hoppas nihar haft det bra .



Emil och Lina : tack så jätte mkt .



Sophie , bakepro är ju hemlisen ;o)

2008-06-21 @ 12:05:57
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0