Vårruset avklarad

Ja då people jag klarade dagens andra mål . Allt började riktig bra måste jag säga tills en kärring puttade mig nästan ner i diket och jag stukade foten . Hur som gjort är gjort och jag kom i mål 25,50 tror jag det var och den härliga super kvinna Petra Lundin kom i mål 22 min !!!!! HEJA HEJA !! Nu kör vi mot tjej milen va ;o) hahaha kom igen .

Väll i mål kände jag mig rätt bra hade mkt mer att ge men nu här hemma har jag SKIT ONT I FOTEN . Så min älskade man som har varit långdistans löpare ska hjälpa mig. Ingen promenad imorgon det bli cykel för min del .

Shit va kul det var att se alla dessa kvinnor springa . Tack Petra att du anmälde mig !!!!


innan start

innan start

Neo väntar på sin mamma

vi är två coola brudar .

Petra sade hon hade ingen bicep men hallå titta här tjejen vad kallar du det här då??
Jag hade svårt för solen i ögonen.

Mycket bra jobbat till oss båda .
Nä nu ska jag ta hand om foten .........buhääääääähahahah

Kommentarer
Postat av: Petra Lundin

Tack för trevligt sällskap och god fight ;-)Jag är lite förvånad och lite stolt över min tid.6 år sedan jag sprang hela 5 km på raken utan att stanna. Kan tyckas lite men jag är super nöjd !!!Njää, just nu är jag då rakt inte pigg på tjejmilen kan jag säga....men senare i höst kan jag tänka mig Bellmansstafetten. Ska vi skrapa ihop ett lag?

2008-06-03 @ 22:17:28
URL: http://www.personligtranare.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0