Torsdag och vägning för coach

Så som vanlig idag är det torsdag och vikten skall rappoteras till coachen 57,5 så jag har verkligen gjort bra ifrån mig yippi !!!
Morgob cadion som vanligt och sedan var det full ös till skolavslutningen .
Har lite bilder från igår också . Körde rygg och passet gick jätte bra . Stefan och P-A körde ben och det såg riktig tufft ut :o)
Men ingt ska vara en dans på rosor eller hur?

David krigade på riktig bra igår

 David vilar och jag fotar

Raffe i högform

Vanni ligger efter med sina biceps :o)

min duktiga vännina kattis på promenad imorse och hon hade gått nr yttligare 79,2 !!! woohoooo

Heja Kattis !!! hon har nu gått ner 7 kilo det är sanlöst bra.

Kommentarer
Postat av: MOI-Rafael

skrattar Jag tror det är jag som ligger i lä då det kommer till biccarna Vanessa ;-) och inte tvärtom!!!

Men hur var det nu vi sa om denna bild? lol lol lol



Det är kul att se dina resultat som bara blir bättre och bättre för varje gång man stöter på dig/er i gymet!



Vet att även herr p-a är mycket nöjd med sin Vanessa!



Fortsätt kämpa på Vanessa, du är GRYM!



Ses



Fridens/ Raffe



2008-06-05 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0