Riktig trött idag

Gud så trött jag känner mig :o( fy fan det är lite jobbigt att sitta och jobba framför datorn och vara så här trött. Har brevid mig en stot kop kaffe och jag hoppas det kommer hjälpa.

Martin är på läger nu vid Flaten stugan och Neo är på Dagis. Jessica skall till Polisen på förhör eftersom hon var vittne när hennes vännina blev påkörd av en bil i bandhagen . Hon ska video filmas eftersom det är rutinen när det gäller barn.
En bil körde för fort en regning dags och hann inte bromsa i tid och Lilla Daniella flög några meter. Hon ade ängla vakt den dagen för det är rena turen att hon lever. Min dotter var helt förstörd minns jag. Usch !1

Annars allt är som vanligt jag håller vätska på kroppen fortfarande men det har släpt en del. Har sovit dåligt inatt pga av åskan blir rädd som en mus *asg* Låg och kramade David :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0