Onsdag morgon

Imorse måste jag erkänna att det var bra segt att kliva upp ur sängen . Men till slut efter 30 min slöande i sängen kom jag upp och tänkte nä nu ska jag klara veckans mål. Just då var det som om någon hade stoppad upp en duracell batterie i rumpan på mig för jag flög ut genom dören och höll en kanon Tempo hela tiden . Hade Radion på och alla radio pratare självklart pratade om gårdagens match :o) Go Sweden !!!

Väll hemma var det det dags för fukost och få alla uppe ur sängen. Dotterns ska på läger tills Söndag och neo skulle till förskolan. David hade lyckats somna om efter att han var uppe tidigt och fixade lite grejer med jobbet. Han behöver mer sömn för han jobbar många timmar varje dag.

Jag hann till och med städa upp lite och sedan var det dax att duscha och börja jobba .

Man träffar många tjejer ut nu på morgonen det är så kul!!!



Lyckades spänna ena sidan lol ser sjukt rolig ut :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0