Mysig kväll med barnen

Ja då efter middag var det bara att duscha och sedan dra till sjön. Barnen ville fiska så det kändes som en mysig avslut på dagen . Dom vart glada så då känns det som att jag och David gjorde vårt jobb . Vi är nämligen duktiga föräldrar det kan jag säga med stolthet.

Solen sken och det var riktig vackert vid sjön .

Min dotter satt och tittade på medans killarna fiskade

Neo lekte och var riktig glad

Kul att fiska tycker pojkarna

Mina älskade boyz

Vi fick besök :o)

Vanessa som leker med kameran *asg*

Jag och min underbara älskade dotter

Jag och David han höll på fiska

Strike a pose eller vad säger man *asg*

David vågade sig in i vattnet *brrrrrrrrrrr*
'
Så helgen är över och nu är det kvälls mys med film som gäller för Vanni.
Imorgon är en ny diet vecka och då gäller det att ge 150 % all the way .
KRAM

Kommentarer
Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Fina bilder :D

2008-06-15 @ 23:04:32
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0