Morgoncardio på cykel

Vaknade med en enorm träningsvärk i benen jösses va nice . Tänkte först hur f*n ska man orka köra sin cardio men efter 10 min var det som vanligt .  Hade nog alla dörrar som gick att ha öppna öppen för det var för varmt och jag svettades som bara den . Kände mig annars riktig bra måste jag säga.

Det är så fint att sommaren är här och att vädret är bättre än vad man hade förväntat sig.  Bloggar nu för min El försvann imorse :O( en LANTIS kände man sig som . OJOJOJ jag är verkligen en storstad männniska.

Har jobbat ute i solen idag och man känner sig rätt seg nu men ska ladda inför en grym bröstpass och intervaller ! Älskar intervaller fyfan va slut man känner sig efteråt men man mår så himla bra . Vikt imorse 58,1 så snart kanske imorgon blir det 57 på vågen. !!!! Tänk att snart har jag skalat av 10 tjocka jobbiga kilon !!!!!!!! Jag är KUNG !!!

iMORGON ÄR DET INGEN MORGON CARDIO !!!! Jag får sova ut sade min coach och hör 100 g Havre NANANANANANANANA jag kommer bli så mätt ochbelåten fram till vårruset imorgon kväll .Målet för oss två kvinnor är att komma i mål under 30 min och vi ska peppa varandra verkligen . Eller hur Petra !!!

Dagen outfit  keeping it simple Ladies. Less is more eller hur säger man hahahha.

Min svullna italiensk tår hahaha

Jag solar lite medan man lunchar

avslutar men jag och min baby när vi var på bio igår kväll . Gud så mysigt vi hade det. Tack Amore



Dags att ladda Love ya all folks .

Kommentarer
Postat av: Tess

Det ser ju strålande ut. Skönt att ha en konditionsmaskin hemma. De ska jag nog införskaffa mig....nån gång..heheh...



2008-06-02 @ 16:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Sussie

Så kul med din blogg, blir helpeppad av dig!Vilka resultat du har fått! Undrar hur lång du är och hur många kalorier per dag du äter? Ha en mysig kväll!

Kram Sussie

2008-06-02 @ 20:36:03
Postat av: Vanessa

Hej Tess : Det är faktiskt skönt att ha det hemma lättare att köra cardio när man har barn .



Hej Sussie

Va kul att du gillar min blogg :o) vad jag ligger på vet jag inte för jag låter min coach sköta det åt mig hahaha så slipperman tänka bara göra som han säger.



Jag är 160 cm kort!!!!!

2008-06-03 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0