Just me and my Laptop

Så det ärsöndag morgon och man ska köra cardio . Sitter på cykeln och ska kolla på So you think you can dance.
Så det känns fortfarande i baksida knät från brännbollen igår så jag valde at cykla idag. Ska be mannen min att massera mih där senare.

I veckan som kommer bör jag få en helkropps massage och när det kommer till benen så får man ångest. Man vet inteom man ska skratta av smärtan eller gråta för det gör skit ont. Nu pratar jag inte om sturebadsmassage jag pratar om idrotts massage . Men musklerna mår så mycket bättre efteråt . Pain is temporary.

So you thik you can dance är en show man bör inte missa om man älskar att dansa.


Vet inte vad vi ska hitta på men det är fint väder ute så man vill nog hitta på något kul.



Kommentarer
Postat av: jenna

lycka till med dina drömmmar

jag vet hur mycke du får slita!

och den sårtens massage får vuxna män att gråta. nästan iaf ;)

2008-06-15 @ 09:33:20
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0