Jag åker till Danmark

Yes så skönt nästa torsdag den 3e åker jag till Danmark för att spedera lite kvalite tid med min underbara mamma. Hittade en riktig bra och billig tur/retur flyg med norwegian airways :o) Kommer hem på södag igen  den 6e.

Tänk att jag åker själv. Kommer kännas riktig konstigt att vara utan min man och barn. Om jag känner mig själv rätt och jag sakna dom redan på flyget :o) brukar vara så för min del . Men jag längtar efter min underbara mamma.

Jag kommer vara på Amager i köpenhamn

Det här lär inte vara en del av min diet schema nästa vecka *grrr* det är nästan
ett måste att prova den röde pölsen .

Får se om man hinner besöka tivoli. För er som ska till Danmark se till
att inte missa en dag eller kväll på Tivoli . Ni kommer inte ångra er.

Främst är det meningen att vara med mammy och bara njuta av att få vara ledig.
Mamma ska hänga på min morgonpromenad men jag sade att vi kan se kvällen innan om hon klarar att hålla min tempo. Jag tvivlar hon kommer klarar det*LOL*
jAG SKA HA SÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Tack! :) Ha så jätteskoj i Danmark!!

2008-06-27 @ 16:48:28
URL: http://enterthecircus.blogg.se/
Postat av: Louise

Yay! Danmark!

2008-06-27 @ 20:01:42
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0