Hur bakfull är du idag?

Hej folks
Hur bakfulla är ni idag? Jag känner mig som att jag har druckit en jävla massa shots igår *asg* Dock känner jag mig bakfull på grund av all mat jag åt igår :o) Måste säga att det är ingen skön känsla alls . Usch !

Varför plåga sig varje helg med detta? Skönt att jag har en coach som har gått igenom allt och ser till att jag slipper sånt i vanliga fall . Igår lätt han mig äta precis det jag ville och nu fick jag erfara denna hemska mat bakfull känsla. Dricker vatten och det känns som att det hjälper inget. I vanliga fall känner jag mig pigg och bättre , glad också dock när jag fått i mig mer kcal på lördagen .

Nä skönt att slippa detta ska man ha en ätardag då ska det vara med måtta för att inte må som skit. Kändes också konstikt att äta min lövbiff utan sås idag *asg* P-A ge hit min tsatsiki ;o) han måste få beröm för han gjorde en riktig god sådan igår MUMS !

Så jag lyckades gå upp 2 kg precis sedan igår :o) hur mycket gick ni upp?
Kom igen svara nu då ;o)


vanni säger nej tack till att må som skit .
snart är det ben !!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vet precis hur det är. Satt och läste i min "loggbok" igår och fastnade just vid dagen-efter-mat-bakis-dagarna. Jag har mått vidrigt och sagt aldrig mer. Magen blir svullen, man blir illamående, huvudvärk och riktigt känner hur gifterna (socker, mättat fett osv) pumpas runt i kroppen. Likt förbaskat gör man det igen. ;)

Måtta är rätta ordet, synd att det är så svårt att veta vad måtta är just då man äter. ;)



Låter som du haft en bra midsommar ialla fall!

2008-06-21 @ 16:03:03
URL: http://missnenya.wordpress.com
Postat av: irmeli

vaknade med matbakfylla, sockerbakfylla och mensvärk...var ej roligt igår. Hade gått upp två kilo, men det gör jag jämt dagen efter...

2008-06-22 @ 09:38:06
URL: http://irmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0