Härligt med morgon cardio

Idag tvingade jag mig själv ur sängen och körde en timme cardio. Kändes riktig bra idag med :o) Svettig värre om man ska vara ärligt men skönt att få röra på sig på morgonen . Att tränna på morgonen är bra för att man bränner bra med fett på tom mage, man hinner tänka och planera lite under cardio stunden och att man mår bra . Jag brukar känna mig riktig pigg efter cardion eller vi säger efter frukosten hahahah då har man fåt i sig mat och har mer energi .


Till lunch idag blir det lövbiff, ris och sallad  så jag längtar för jag tycker om min diet mat. :o) Känns ärligt talat bra för kroppen.

Inte min lunch men man skulle kunna önska det ibland :o)

Hur många går morgon promenad och hur länge är ni ute?

Kommentarer
Postat av: emma

hur lagar du din lövbiff med tillbehör? om jag skulle laga samma skulle det bli en torr skruttig köttbit med lika torrt ris =P tell mee

2008-06-26 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0