Handla mat och laga mat !

Det folks har jag gjort nu . Började med att dra till Coop för att se om dom hade glass formar men nope dom hade slutat sälja sånt. Varför förstår inte jag.
David hittade en leksak han har alltid velat ha men han fick snällt vänta på  tomten :o)

 Martin valde att stanna hemma och mysa i soffan


Säger man ordet Ica maxi till Neo ja då är han den snabbaste av dom alla till bilen .

David köpte ett par boxers och jag undrar när han kommer fatta att han väljer jämt fel lag :o/ !!!!
det ska vara FORZA ITALIA.


Neo hade riktig kul på coop


Väll hemma efter shopping rundan på ica maxi och coop så packade vi först upp. Sedan när jag väll hade ork gjorde jag 4 olika maträtter för veckan som kommer . Lika bra att köra på när man har lust och ork eller hur . Det blev tacos som dom får imorgon kväll . Sedan blev det en kyckling sallad med färska  små potatis tomater och mozzarella med oliv olja och kryddor . Kyckling korv stroganoff och sedan har jag gjort köttfärssås som ska puttra yttligare en timme innan den är klar för på onsdag blir det lasagne för den stora familjen . Så nu är det bara torsdag kvar och fredag är man ledig .

Gud visst har jag varit duktig !!!!! Snart ska man iväg och träna ojojoj mage och vader idag blev en lite ändring denna veckan pga vårruset :o) och gissa om jag längtar då !!! Nä nu ska jagg fixa min egen mat och det är så gott!!!!!

See ya all later

Kommentarer
Postat av: Susanne

Glassformar hittar du på Åhléns... annars köpte jag mina nya billigt på IKEA... finns även på www.inreda.com har jag för mig... :)

2008-06-01 @ 22:10:14
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tack tjejen ska genast kolla up det .

2008-06-03 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0